ورزش

خداحافظی احساسی پیانیچ از یوونتوس: هیچ محدودیتی برای عاشق شدن وجود ندارد + ویدیو

پس از چهار فصل حضور در تورین، میرالم پیانیچ روز امروز با یک ویدیوی احساسی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، با یوونتوس خداحافظی کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس، روز گذشته بر سر انتقال «آرتور ملو» با مبلغ 72 میلیون یورو و 10 میلیون متغییر به توافق رسیدند و قرار شد در ازای 60 میلیون از این مبلغ پیانیچ راهی نیوکمپ شود.

پیانیچ پس از رسمی شدن انتقالش به بارسا با نشر ویدیویی از هواداران یوونتوس تشکری کرد و پیوستن به بارسا را رویایی دانست که به حقیقت پیوسته است.

او گفت:" این چهار سال، سخت و پرفشار و البته همراه با تجربه بازی کنار فوتبالیست‌های حرفه‌ای بود، اما بالاتر از این‌ها تمامی آن‌ها دوستان واقعی‌ام بودند که با آن‌ها پیروزی و رکوردها و البته شکست‌های تلخ را در اوج پیروزی سهیم شدم".
او در ادامه افزود:" حالا ما زمان کافی برای شکست خوردن نداریم و از حالا تا پایان فصل چیزهای زیادی برای به دست آوردن در پیش داریم. بنابراین نفسی عمیق بکش چون چیزی که شاید امروز غمگین به نظر بیاید، از فردا خاطره فوق‌العاده خواهد شد که در مابقی دوران زندگی‌مان در قلب‌مان باقی بماند".
او در پایان از باشگاه یوونتوس و هواداران نیز تشکر کرد و چنین گفت:" از خانواده آنیلی تشکر می‌کنم. از تمامی هم‌تیمی‌هایم که در این ماجراجویی با من بودند، تشکر می‌کنم. از تمامی کارکنان باشگاه و اعضای کادر فنی که به پیشرفت من کمک کردند، تشکر می‌کنم. از هواداران که باعث شدند هر روز حسی خاص داشته باشم، تشکر می‌کنم".

این در حالی‌ست که این بازیکن تا پایان فصل در یوونتوس خواهد ماند و در پایان رسمی رقابت‌ها از این باشگاه جدا خواهد شد.

بحث و گفتگو