ورزش

ابتلای مرد شماره یک تنیس به ویروس کرونا

آزمایش کرونای نواک جوکوویچ تنیسور مشهور جهان و همسرش مثبت اعلام شد و این ورزشکار نام آشنا و همسرش نیز به ویروس کرونا مبتلأ شده اند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مسابقات خیریه آدریا به ابتکار جوکوویچ و با حضور تعدادی از تنیس‌بازان صاحب‌نام مانند زورف، چیلیچ، تیم، دیمیتروف و برخی دیگر از ستاره‌های مطرح در بلگراد آغاز شد و قرار بود در چند شهر دیگر بالکان ادامه پیدا کند.

جوکوویچ هم برای مبارزه با کرونا یک میلیون یورو کمک کرد

این مسابقات اما به دلیل ابتلأ برخی از ستاره‌های مشهور تنیس متوقف شده است و بانی این مسابقات هم از ابتلای خودش به ویروس کرونا خبر می‌دهد.

جوکوویچ حالا چهارمین تنیسوری است که در جریان برگزاری مسابقات نمایشی آدریا به ویروس کرونا مبتلا شده و قبل از او دیمیتروف، چوریچ و ترویتسکی نیز از ابتلای خود به این بیماری خبر داده بودند.

جوکوویچ خودش این خبر را همگانی کرد و در این مورد نوشت:" به محض ورود به بلگراد آزمایش دادیم. نتیجه آزمایش من و همسرم مثبت از فرزندانم منفی شد. تمام کارهایی که طی ماه گذشته انجام دادیم از صمیم قلب و خالصانه بود. مسابقات آدریا با هدف ایجاد اتحاد و همبستگی و عشق در منطقه ما بالکان ترتیب داده شد".

این در حالی‌ست عدم رعایت موارد صحی در جریان برگزاری این بازی‌ها موضوعی بود که از همان روز اول مورد توجه و انتقاد بازیکنان تنیس و رسانه‌ قرار گرفته بود.

بحث و گفتگو