چندرسانه ای

تدابیر نظامی شدید در پکن برای جلوگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا

Sputnik

پیدا شدن موارد جدید ابتلا  در چین نگرانی‌هایی را نسبت به شیوع موج دوم کرونا در این کشور ایجاد کرده است.

سخنگوی سرویس مطبوعاتی وزارت بهداشت چین گفته است که خطر گسترش بیشتر "COVID-19" در پکن به دلیل شیوع  دوباره ویروس کرونا  در بزرگترین بازار عمده فروشی این شهر بسیار زیاد است.
این در حالی است که مقامات کمیسیون ملی بهداشت چین اخیرا از شناسایی 57 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در این کشور خبر دادند.

شین فادی بزرگترین بازار عمده فروشی پکن   پس از بررسی اپیدمیولوژیک بسته شد، زیرا روز شنبه مشخص شد که ، ویروس جدید روی تخته های خرد کردن ماهی در این بازار پیدا شده است.

بعد از مشاهده موارد جدیدی ابتلا به کرونا در منطقه "فنگ تای" پکن نیز 11 منطقه مسکونی و یک بازار محلی در جنوب این شهر، به شکل ویژه‌ای قرنطینه شدند.

افرادی هم که بتازگی به کرونا مبتلا شده اند به همین بازار بزرگ مرتبط هستند،  از 36 مورد ابتلا به کرونا در پکن 22 نفرشان در این بازار کار می کردند و بقیه با آنها در ارتباط بوده اند.

 مقامات چین همچنین در واکنش به مبتلا شدن شماری از مردم پکن به کرونا،  چندین مکتب  و کودکستان را تعطیل و هرگونه استفاده از وسایل ورزشی عمومی و سفر از سایر ولایت ها به پکن را نیز به طور موقت ممنوع کردند.

1 / 12
محافظ ماسک دار سعی می‌کنند جلو عکس‌برداری دوربین را در نزدیکی بازار غذایی دریایی پکن بگیرد
2 / 12
پولیس پکن
3 / 12
یک کارگر سبزیجات را در بازار بسته Xinfadi در پکن جمع می کند
4 / 12
یک کارگر بهداشتی دختری را برای عفونت کروناویروس در پکن بررسی می کند
5 / 12
بازار عمده فروشی Xinfadi
6 / 12
مردم با لباس مخصوص
7 / 12
محافظ بازار عمده فروشی در پکن
8 / 12
در حال پاک کاری بازار
9 / 12
مردم در مقابل بازار عمده فروشی "Xinfadi"، جای ویروس جدید کرونا کشف شد
10 / 12
مأمورین امنیتی و پولیس در ورودی بازار عمده فروشی "Xinfadi"، که پس از کشف شیوع کروناویروس جدید در پکن بسته شد.
11 / 12
A medical personnel uses her mobile phone before a swab test for the people who visited or live near Xinfadi Market at Guang'an Sport Center in Beijing on June 14, 2020. - The domestic COVID-19 coronavirus outbreak in China had been brought largely under control through strict lockdowns that were imposed early this year -- but a new cluster has been linked to Xinfadi market in south Beijing.
12 / 12
کادر پزشکی در مرکز ورزشی گوانین در پکن
بحث و گفتگو