ورزش

مدافع سیتی: پیروزی برابر رئال به معنی صعود نیست

بنیامین مندی مدافع فرانسوی سیتی مدعی شد پیروزی تیمش دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال در اسپانیا، صعود آن‌ها را قطعی نساخته است و کار دشواری در اتحاد در پیش خواهند داشت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، قبل از انتشار ویروس کرونا و در روزهایی‌که زندگی برای همه عادی بود، منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیدار رفتِ مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان رئال مادرید بود و این تیم را با نتیجه 1-2 شکست داد و دیدار برگشت دو تیم به دلیل توقف بازی‌ها به زمان دیگر موکول شده است.

رسمی؛ لغو دیدارهای سیتی – رئال و لیون – یووه

بنیامین مندی مدافع فرانسوی منچسترسیتی حالا در مورد آن پیروزی و شرایط صعود تیمش با ویب سایت باشگاه صحبت کرد و از دیدار دشوار دیگر در صورت از سرگیری رقابت‌ها خبر داد.

مندی گفت:" من می‌دانم که همه بازیکنان پیروزی در برنابئو را صعود محسوب نمی‌کنند. آن‌ها (رئال مادرید) در چند سال آخر کارهایی انجام داده اند که برای هیچ‌کس ممکن به نظر نمی‌رسید و ما می‌دانیم که صورت از سرگیری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار دشواری در ورزشگاه اتحاد در پیش خواهیم داشت و صعود به مرحله بعدی ساده نخواهد بود".

این در حالی‌ست که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ممکن است در ماه اگست از سرگرفته شود و دیدار رفت دو تیم رئال و منچسترسیتی برای مشخص شدن تیم صعود کننده به مرحله بعدی برگزار شود.

بحث و گفتگو