ورزش

رونالدو دست‌نیافتنی است؛ مسی، کریستیانو و نیمار نمی‌توانند به سطح او برسند

روبرتو کارلوس اعتقاد دارد رونالدو نازاریو در تاریخ فوتبال بی همتاست و حتی امثال لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و نیمار هم نمی توانند به سطح او برسند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، روبرتو کارلوس به تمجید از درخشش رونالدوی برزیلی پرداخت و مدعی شد که وی اصلا قابل مقایسه با مسی، کریستیانو و نیمار نیست.

ستایش رونالدو از مسی؛ رقابت خوبی میان ما وجود دارد
کارلوس در صحبت با سایت «گل» در این خصوص اظهار داشت:«رونالدو در تمرینات بی‌نظیر بود. مانند او دیگر زاده نمی‌شود. نه مسی، نه رونالدو و نه نیمار هم مثل او نمی‌شوند. رونالدو بی‌همتا بود! فکر می‌کنم در نسل ما، گلزنی کار سخت‌تری نسب به این روزها بود زیرا بازی‌ها فیزیکی‌تر بود و مهاجمان کمتر در امان بودند اما رونالدو چیز دیگری بود و می‌توانست همه‌کاری انجام دهد.»
کارلوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:«زمانی که قرار بود به رئال مادرید بپیوندد می‌دانستم چه بازیکنی می‌آید اما بقیه نمی‌دانستند. او مردم را شگفت زده کرد و من به خاطر دارم 80 هزار نفر به خاطر این مسله خوشحال بودند. دوران خوبی در باشگاه داشتیم. تعدادی از افراد خوب دور هم جمع شده بودیم و جوی فوق‌العاده تشکیل دادیم. همه ما دوستان خوبی بودیم و هم‌اکنون هم با هم دوست هستیم.»
او در پایان صحبت‌هایش همچنان در این خصوص بیان داشت:«فرهنگ حاکم بر باشگاه آن‌قدر بزرگ و فوق‌العاده بود که به ما اجازه می‌داد با بازیکنانی بی‌نظیر قرارداد امضا کنیم. همه در رختکن اسپانیایی حرف می‌زدند و تنها کسی که بیشتر از اسپانیایی، پرتگالی حرف می‌زد بکهام بود زیرا خانه من را ترک نمی‌کرد! او به من و رونالدو نزدیک بود و پرتگالی‌اش بهتر از اسپانیایی‌اش بود
بحث و گفتگو