ورزش

نظر جالب کاکا در مورد مقایسه مسی و رونالدو

ریکاردو کاکا، ستاره پیشین رئال مادرید، مسی را بهتر از رونالدو می‌داند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در 15 سال آخر رونالدو و مسی رقابت تنگاتنگی داشته اند و برخی‌ها مسی را و برخی دیگر رونالدو را در مقایسه هر دو بازیکن بهتر می‌دانند.

برای درمان کرونا سراغ مسی و رونالدو بروید!

ریکاردو کاکا، ستاره سابق تیم‌های میلان و رئال نظر جالبی در این مورد دارد و مدعی است که هر دو بازیکن بهترین اند اما اگر یکی را انتخاب کند، انتخاب او مسی خواهد بود.

کاکا در مورد مسی در لایف انستاگرام گفت:« من با کریستیانو بازی کردم و او واقعاً شگفت انگیز است، اما من مسی را انتخاب می‌کنم. او نبوغ فوق‌العاده دارد و یک استعداد ناب است. طوری‌که او بازی می کند باورنکردنی است.»
کاکا در مورد رونالدو نیز صحبت کرد و چنین گفت:« کریستیانو یک ماشین گولزنی است. او از نظر قدرت، سرعت وذهنیت بازیکن فوق‌العاده قوی است. او همیشه می خواهد برنده شود و بازی کند. برای من، این شگفت انگیزترین خاصیت او است. در تاریخ فوتبال مسی و کریستیانو قطعاً در جمع 5 نفر برتر تاریخ هستند. ما بسیار خوش شانس هستیم که توانسته‌ایم هردو را ببینیم.»

ریکاردو در ادامه در مورد بهترین بازیکن برازیل نیز صحبت کرد و رونالدو نازاریو را بهترین بازیکن کشورش خواند.

او گفت:« من در دوران فوتبال خود در کنار بزرگان بازی کردم اما رونالدو نازاریو بهترین بود. بعد از آن، من می گویم رونالدینیو، که توانستم بارها مقابل او بازی کنم، هم در میلان و هم رئال مادرید.»
بحث و گفتگو