ورزش

پایان زودهنگام لیگ برتر چه تأثیری بالای تیم‌ها خواهد داشت؟

ویروس کرونا، ممکن لیگ برتر را لغو سازد و برخی تیم‌ها بشدت مخالف چنین طرحی هستند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، لیگ برتر انگلیس در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا، در حالت تعلیق قرارداد و این احتمال وجود دارد که این لیگ زودتر به پایان برسد.

ما در این گزارش تاثیر لغو لیگ برتر روی تیم‌های این لیگ را به صورت مختصر مرور خواهیم کرد.

آرسنال

 میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی باشگاه آرسنال نخستین فرد مشهور در انگلیس بود که به ویروس کرونا مبتلا شد و اگر لیگ زودتر آغاز گردد، ممکن این مربی نتواند هدایت تیمش را به عهده بگیرد و این سخت به تیم آسیب خواهد رساند. ازسویی هم ممکن رکورد شکست ناپذیری این تیم در سال 2020 شکسته شود. به همین دلیل سران آرسنال موافق پایان لیگ نیستند.

منچسترسیتی

این تیم در حال حاضر تیم دوم جدول است و با تیم لیورپول 20 امتیاز فاصله دارد. شاگردان پپ هر روز بهتر از دیروز می‌شوند و این احتمال وجود دارد که فاصله امتیاز را با لیورپول کاهش دهد، به همین دلیل موافق پایان لیگ نیست.

منچستریونایتد

یونایتد با آمدن فرناندز به این تیم عملکرد بهتری داشته و بازیکنانی چون مارسیال و فرد نیز خوب کار کرده اند. این تیم در رده پنجم جدول قراردارد و عملکرد بهتری داشته است. یونایتد در حال حاضر تمام توجه اش را به لیگ اروپا معطوف کرده و در مورد پایان و یا ادامه لیگ به نوعی بی تفاوت است.

وستهام

چکش ها همانند لیورپول فصل بدی را سپری دارد و در رده 16 جدول قراردارد و خواهان پایان این فصل اند زیرا هیچ شانسی برای بالا رفتن در جدول ندارند.

ولورهمپتون

گرگ‌ها فصل فوق العاده را سپری دارند و با سیتی دوم جدولی 5 امتیاز اختلاف دارند و در تلاش اند تا به لیگ قهرمانان اروپا راه یابند و از تیم‌های چون یونایتد، لستر و چلسی انگیزه بیشتر برای این مقصد دارند.

ولوز راضی به پایان زود هنگام لیگ نیست.

 

ورزشورزشفوتبالورزش جهان
بحث و گفتگو