ورزش

خشم پپ از تعدد بازی‌ها؛ مردم باید به تفریحات دیگرشان هم برسند!

سرمربی منچسترسیتی به اتحادیه فوتبال انگلیس پیشنهاد داد برای سلامت بازیکنان، اتحادیه فوتبال انگلیس یک جام را از برنامه تقویمی خود حذف کند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "تلگراف"،  پپ گواردیولا از تعداد بالای بازی‌ها در انگلیس ناراحت است و اعتقاد دارد مردم باید به تفریحات دیگرشان هم برسند. گواردیولا معتقد است که برای برگزاری یک سال فوتبالی باید 300 تا 400 روز وجود داشته باشد. یوفا می‌خواهد 4 بازی به برنامه بازی‌های لیگ قهرمانان اضافه کند و به این ترتیب اگر تیمی بخواهد به فینال لیگ قهرمانان برسد باید 17 بازی انجام دهد.

گواردیولا: می‌پذیرم، لیورپول عالی است

پپ با انتقاد از تورنمنت‌های حذفی مانند جام اتحادیه گفت: «این تورنمنت‌ها را کنار بگذارید تا بازی‌های کمتری، رقابت کمتر، کیفیت بیشتر و تعداد بازی‌های کمتر داشته باشیم. مردم دوست دارند به تئاتر، سینما، رستوران یا آتش بازی هم بروند. در اسپانیا و آلمان بازی‌های کمتری وجود دارد. در بوندس لیگای آلمان 18 تیم وجود دارد و با برگزاری یک نیم فصل هر تیم استراحت می‌کند اما در انگلیس این گونه نیست».

مصدومیت هری کین و مارکوس راشفورد دو مهاجم ملی پوش تیم ملی انگلیس بار دیگر توجه‌ها را به فشردگی رقابت‌ها در فوتبال انگلیس جذب کرد و به همین خاطر سرمربی منچسترسیتی خواستار حذف یک جام شد. پیشنهاد سرمربی سیتی برای حذف رقابت‌های جام اتحادیه منعکس شده است و باید دید چه تصمیمی درباره رقابت‌های جام اتحادیه گرفته می‌شود.

بحث و گفتگو