ورزش

آخرین خبرهای بازار نقل و انتقالات اروپا؛ ژیرو و ماریانو در حال انتقال

در این بسته خبری به تازه ترین شایعات پخش شده در رسانه ها در مورد نقل و انتقالات اروپا را به بررسی می یگریم.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در زمستان (جنوری) در جریان است و برخی انتقالات صورت گرفته اما شایعاتی که در این عرصه پخش شده و جدی به نظر می رسند را بررسی می کنیم.

"دارن راندولف" به وستهم

دروازه بان میدلزبورو علاقه زیادی به تبدیل تیمش در لیگ برتر دارد و دو طرف در مورد جزئیات نهایی قرارداد او با رقم 4 میلیون پوندی توافق خواهند کرد.

راندولف از "میلدزبرو" در حدود 30.000 پوند در هفته دریافت می کند و بلیچیرریپورت گزارش کرده که در قرارداد بازگشتی او به باشگاه سابقش 5.000 پوند اضافی در هفته مدنظر گرفته شده است.

چکش ها در حال جستجوی گزینه های جدید برای جانشینی لوکاز فابیانسکی هستند و این انتقال به احتمال زیاد بعد از فصل ناامید کننده وی باعث می شود تا روبرتو یک باشگاه جدید پیدا کند.

غیرقابل باور: چالار سویونجو به منچسترسیتی

از آنجایی که هری مگوایر در تابستان به منچستر یونایتد نقل مکان کرد، سویونجو به عنوان سنگ دفاعی جدید لستر ظاهر شده است. او در تمام فصل فوق العاده بوده و جای تعجب ندارد که وی در حال حاضر با باشگاه بزرگی مثل سیتی در ارتباط باشد. گزارش ها نشان می دهد که وی قبلاً موضوع پیشنهادی 38.5 میلیون پوندی بوده است.

با این حال، هیچ چیز برای دیدن اینجا وجود ندارد. منابع سیتی تأکید می کنند که باشگاه در این مرحله هیچ علاقه ای به بازیکن ندارد و هیچ پیشنهادی در این ماه انجام نمی شود.

ورزشورزشفوتبال
بحث و گفتگو