ورزش

گلادباخ دوباره صدر نشین بوندس لیگا شد

تیم فوتبال مونشن گلادباخ با شکست دادن فرایبورگ دوباره در صدر جدول بوندس لیگا ایستاد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، دیدار دو تیم فوتبال بروسیا مونشن گلادباخ و فرایبورگ در چارچوب بازی های هفته 13 بوندس لیگای آلمان امشب از ساعت 19:00 در ورزشگاه بروسیا پارک و با حضور 51080 تماشاگر پی گیری شد که در نهایت با پیروزی پر گل 4-2 میزبان به پایان رسید.

در این دیدار بازیکنان میزبان در نتوانستند در نیمه اول برتری شان را حفظ نمایند که تورام در دقیقه 3 اولین گل را به ثمر رساند ولی خیلی زود و در دقیقه 6 شمید گل تساوی را شکل داد و بازی در نیمه اول 1-1 پایان یافت.

در نیمه دوم اما بازیکنان گلادباخ توپ و میدان را در اختیار گرفتند که ابتدا امبولو در دقیقه46 و سپس هرمان در دقیقه51 دو گل به ثمر رساندند. در دقیقه 58 هولر اندک امید را به رختکن مهمان برگرداند ولی امبولو بار دیگر وارد صحنه شد و تیر خلاص را بر پیکر فرایبورگ وارد ساخت تا این بازی در نهایت با نتیجه 4-2 به پایان برسد.

با پایان مسابقه، مونشن گلادباخ 28 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف صدر جدول را از لایپزیگ گرفت و فرایبورگ اما در مکان ششم ماند.

این در حالیست که تیم های فوتبال لایپزیگ، شالکه، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند به ترتیب دوم تا پنجم هستند.

این در حالیست که در بازی دیگر دو تیم وولفسبورگ و وردربریمن به مصاف هم رفته اند و تا کنون (دقیقه26) تیم بریمن توانسته یک گل به ثمر برساند.

بحث و گفتگو