ورزش

ساری: رابطه ام با رونالدو خوب است و عصبانتش برایم مهم نیست

ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد اختلافات با رونالدو و بازی مهم برابر اتلتیکو مادرید صحبت کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس فردا شب در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار دشوار برابر اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت و در صورت پیروزی به دور بعدی این رقابت ها راه خواهد یافت.

واکنش شدید اطرافیان رونالدو به ساری؛ او کار خود را انجام میدهد+عکس

مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری قبل از بازی حاضر شد و در مورد اتفاقات اخیر و بازی دشوار فردا شب صحبت کرد.

ساری گفت:« تنها می توانم به تمجید از سیمئونه بپردازم، زیرا اتلتیکو مادرید در لالیگا با رئال مادرید و بارسلونا در رقابت قرار دارد و سیمئونه تیمی ساخته که هر سال برای قهرمانی می جنگد. در بازی فردا ریسک نخواهیم کرد و به دفاع روی نخواهیم آورد چون اتلتیکو مادرید به برد نیاز دارد. آن ها سبک بازی متفاوتی در این فصل دارند و پاس های متعددی رد و بدل می کنند. بازی فردا دشوار خواهد بود و برای برد به میدان خواهیم رفت.»
ساری در مورد شرایط رونالدو و اختلافات اخیر نیز صحبت کرد و گفت:« ارتباط من با رونالدو خوب است و برای مهم نیست که رسانه های اسپانیایی چه می نویسند. او دیروز و امروز در جمع خوب تمرین کرد و هنوز در مورد حضور قطعی او چیزی گفته نمی توانم. بازیکنان زیادی از تعویض ناراحت می شوند که رونالدو هم در بازی برابر میلان ناراحت شد و این برایم زیاد مهم نیست.»

این در حالیست که برخی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که هنوز اختلافات میان ساری و رونالدو حل نشده است و این بازیکن حتی به فکر ترک ایتالیا است.

بحث و گفتگو