ورزش

هفته دهم بوندسلیگا؛ سقوط بایرن به رتبه چهارم با شکست سنگین در شب پیروزی دورتموند

هفته دهم بوندسلیگا با برگزاری پنج دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدارها دورتموند موفق به شکست ولفسبوگ شد و بایرن متقبل شکست برابر اینتراخت فرانکفورت شد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های بوندسلیگا امشب داغ‌تر از هفته‌های قبلی بود و بازی‌های مهم در آلمان برگزار شد.

مربی آژاکس جایگزین احتمالی کواچ روی نیمکت بایرن

در یکی از مهم‌ترین دیدارها بایرن به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و در خانه این تیم با نتیجه سنگین 5-1 شکست خورد و به رتبه چهارم جدول سقوط کرد.

گول‌های این دیدار را کوستیچ، سو، دیوید آبراهام، مارتین هیتتگر و پاسینسیا در دقایق 25، 33، 49، 61 و 86 برای اینتراخت فرانکفورت و لواندوفسکی در دقیقه 37 برای بایرن به ثمر رساندند.

دورتموند اما در خانه با گول‌های هازارد، گوئریرو و گوتزه در دقایق 52، 58 و 88 به راحتی موفق به شکست 3-0 ولفسبورگ شد و به رتبه دوم صعود کرد.

در دیگر دیدار لاپزیک در خانه ماینتس را گولباران کرد و با نتیجه 8-0 این تیم را در هم کوبید.

در یکی دیگر از دیدارها وردربرمن با نتیجه 2-1 موفق به شکست فرایبورگ شد تا این تیم به رتبه هفتم سقوط کند.

همچنان یاران ندیم امیری(لورکوزن) با نتیجه 2-1 برابر گلادباخ شکست خوردند تا این تیم با استفاده از شکست بایرن به صدر جدول صعود کند.

گول‌های این دیدار را اسکار وندت و مارکوس تورام در دقایق 18 و 42 برای گلادباخ و کوین فولان در دقیقه 25 برای لورکوزن به ثمر رساندند.

با توجه به بازی‌های برگزار شده گلادباخ با 22 امتیاز صدر نشین شد و تیم‌های دورتموند و لاپزیک در رده دوم و سوم قرار گرفتند اما بایرن که در هفته قبلی صدر نشین بود به رتبه چهارم سقوط کرد.

بحث و گفتگو