ورزش

هفته نُهم لیگ برترانگلیس؛ پیروزی چلسی در شب تساوی تاتنهام

در هفته نُهم لیگ برتر انگلیس، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین دیدار‌ها چلسی برابر نیوکاسل به پیروزی رسید و تاتنهام با واتفورد مساوی کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، هفته نُهم لیگ برتر انگلیس، امروز شنبه با دیدار اورتون و وستهام آغاز شد که اورتون موفق شد با گول‌های برنارد و سیگرسون در دقایق 17 و 90+2 از سد وستهام بگذرد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

حضور فرگوسن در تمرینات یونایتد قبل از مصاف با لیورپول

در ادامه شش دیدار همزمان برگزار شد که چلسی موفق به شکست نیوکاسل شد و تاتنهام از واتفورد شکست خورد.

چلسی که در خانه میزبان نیوکاسل بود موفق شد با تک گول مارکوس آلونسو در دقیقه 73 موفق به شکست نیوکاسل شد و شاگردان لمپارد بار دیگر در لیگ برتر به پیروزی رسیدند.

تاتنهام که این روز‌ها وضعیت مناسبی ندارد مهمان واتفورد بود و با این تیم با نتیجه 1-1 مساوی کرد. در این دیدار عبدولای دوکوره در دقیقه 6 دروازه تاتنهام را بازکرد و گول برتری واتفورد را به ثمر رساند و دلی آلی در دقایق پایانی گول تاتنهام را به ثمر رساند.

استون ویلا با نتیجه 1-2 برایتون را شکست داد، ولورهمپتون در برابر ساوتهمپتون با نتیجه 1-1 مساوی کرد و بورنموث با نتیجه بدون گول برابر نوریچ سیتی متوقف شد.

در دیگر دیدار لسترسیتی با هدایت راجرز به مصاف برنلی رفت و توانست این تیم را در خانه با نتیجه 2-1 و با گول‌های واردی و یوری تیلمانس در دقایق 45 و 74  برای لستر و کریس وود در دقیقه 26 برای برنلی، شکست دهد و سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.

آخرین دیدار امشب هم ساعت 09:00 به وقت افغانستان میان تیم‌های منچسترسیتی و کریستال پالاس برگزار خواهد شد.

بحث و گفتگو