ورزش

فاتی پاسپورت اسپانیا را گرفت

آنسو فاتی ستاره 16 ساله کاتلان ها با دریافت ملیت اسپانیا، رسما جواز حضور در تیم جوانان اسپانیا را برای جام جهانی کسب کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی بازی اکادمی بارسلونا در ترکیب تیم اول این باشگاه طی چند بازی اخیر، همه را به حیرت آورد.

او با گلزنی برابر اوساسونا تبدیل به جوان ترین گلزن تاریخ بارسا شد و در مقابل والنسیا یک گل زد و یک پاس گل داد در حالیکه از سوی والورده در مصاف با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا نیز از ابتدا به میدان رفت و از این حیث نیز به جوان ترین بازیکن تاریخ بارسا بدل شد.

با درخشش او فدراسیون فوتبال اسپانیا خیلی زود دست به کار شد و به پدر او ملیت اسپانیایی گرفت تا آنسو جواز حضور در ترکیب تیم جوانان این کشور در جام جهانی برزیل را به دست آورد.

فاتی متولد گینه بیسائو است و پدرش در ده سال گذشته در اسپانیا اقامت دارد، این بازیکن نیز دو سال پس از ورود پدرش به اسپانیا در شهر سویل زندگی را شروع کرد و فوتبالش را از اکادمی سویا شروع کرد و از 9 سالگی به بارسلونا پیوست.

فدراسیون فوتبال پرتگال نیز از او درخواست بازی برای تیم ملی این کشور را کرده بود اما او تصمیم گرفت تا لباس لاروخا را بپوشد.

البته این بازیکن در فهرست داوید گوردو سرمربی تیم زیر 17 سال اسپانیا برای جام جهانی برزیل قرار گرفته و آنسو از ابتدای ماه عقرب در این مسابقات حضور خواهد یافت و به مدت یک ماه تیم باشگاهی اش را همراهی نخواهد توانست.

بحث و گفتگو