ورزش

براندون کوری، آقای المپیای جهان شد

رقابت های مسترالمپیای جهان در لاس وگاس آمریکا برگزار شد که طی آن در نهایت براندون کوری قهرمانی این مسابقات شد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رقابت های قهرمانی مسترالمپیای جهان در لاس وگاس امریکا برگزار شد که سرانجام براندون کوری (بازیکن سابق فوتبال هونترس لن و مدل تنسی استت برنده مسابقه آقای المپیای پرورش اندام جهان شد.

در این مسابقات، کوری 36 ساله با حرکات فوق العاده اش نمایش بهتری ارائه داد تا به اولین بدنساز اهل تنسی بدل شود که از سال 1965 در این رقابت ها پیروز می شود.

البته ویلیام بوناک از غنا در مکان دوم ایستاده، هادی چوپان (ایران) سوم شد، دکستر جکسون (جکسونویل، فلوریدا) چهارم شد و رولی وینکلار (کوراسائو) مکان پنجم را به خود اختصاص داد.

کوری که سال 2018 رده پنجم را گرفته بود، با آرنولد (شوارتزنگر) در اوایل سال جاری، در این رویداد محبوب شد. وی همچنین در سال 2017 و 2011 در آقای المپیای جهانی در مکان هشتم به پایان رسانده و در 2015 شانزدهم بود.

گفتنی است که کوری برای این برد، 400000 دالر درآمد کرده است. گفتنی است که از این مسابقات، برندون کوری 400 هزار دالر جایزه گرفت، ویلیام بوناک رقم 150 هزار  دالری را برد، هادی چوپان 100 هزار دالر را به حساب خود واریز کرد، داکستر جکسون هم 45 هزار را برنده شد و رولی وینکلار برنده جایزه ۴۰ هزار دالری گردید.

بحث و گفتگو