ورزش

اختلاف رشته دار بارسا و پی اس جی، نیمار به نیوکمپ بر نمیگردد

روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا میگوید، بارسلونا از خرید نیمار از پی اس جی نا امید شده است، زیرا پی اس جی حاضر نیست، به پیشنهادات بارسلونا حتی فکر کند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، موندودیپورتیوو میگوید، منابعی از درون باشگاه بارسلونا به این روزنامه گفته اند، بارسلونا برای جذب نیمار کاملا امیدش را از دست داده است و با این ذهنیت که مدیران پی اس جی حاضر نیستند، نیمار به بارسا بفروشند، روبه رو شده اند.

جانشین نیمار از انگیس می آید

به گفته این روزنامه، تا کنون پی اس جی دو پیشنهاد رسمی پی اس جی را رد کرده است و حاضر نیست به غیر از پول نقد به سایر پیشنهادات این تیم نیز حتی فکر کند.

به نقل از منابع این روزنامه، میان دو باشگاه اختلافات ریشه داری وجود دارد که نمیگذارد نیمار به سادگی به بارسا برگردد.

از سویی دیگر نیز بارسلونا منتظر واکنشی از سوی نیمار است، این بازیکن با وجود داشتن علاقه برای بازگشت به نیوکمپ تا کنون به طور رسمی در خصوص این علاقه صحبت نکرده است، و مدیران بارسا نیز از وی توقع دارند او نیز برای انجام این انتقال تقلایی بکند، اما ظاهرا به نظر میرسد نیمار فقط قصد دارد از پی اس جی جدا شود.

گفته میشود بارسا در شرایطی میتواند نیمار را جذب کند که با ارائه یک مبلغ هنگفت و بالا، پی اس جی دلیلی برای نه آوردن نداشته باشد، هر چند این اتفاق نیز ممکن و سخت است، زیرا بارسا پول زیادی برای این تحقق خرید نیمار ندارد.

 

بحث و گفتگو