ورزش

زیدان: آینده خامس بستگی به مدیران باشگاه دارد

خامس رودریگز در آستانه جدایی از رئال‌مادرید قراردارد و اما سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها می‌گوید آینده بازیکن کلمبیا به نظر او بستگی ندارد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی‌ رئال‌مادرید در نشست خبری‌اش پیش از بازی بامداد فردای تیمش (4:00 به وقت کابل) در چارچوب بازی‌های جام بین المللی قهرمانان برابر اتلتیکومادرید، در مور جدایی خامس رودریگز هافبک کلمبیایی‌اش صحبت کرد.

این بازیکن که مورد توجه اتلتیکومادرید و ناپولی قرار دارد، زیدان در موردش می‌گوید: این موضوعی است که به باشگاه مربوط می‌شود. این مسئله‌ای بین مدیران باشگاه و خامس است، نه من!

زیزو همچنان در مورد دوری طولانی‌مدت مارکو آسنسیو گفت: ما با بازیکنانی که در اختیار داریم، کار می‌کنیم و به فکر اولین بازی‌مان در لالیگا (بازی با سلتاویگو) هستیم. چیزی هم تغییر نکرده و به این فکر نمی‌کنم که چه کسی جایگزین آسنسیو خواهد شد. قطعاً از مصدومیت مارکو ناراحت شدیم اما در حال حاضر به بازی با اتلتیکو فکر می‌کنیم و بعد از آن شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.

سرمربی فرانسوی در پاسخ به پرسشی در مورد آینده گرت‌بیل نیز گفت: گرت اینجاست و تمرین می‌کند. او فردا هم تمرین خواهد کرد و فردا یک بازی داریم. بیل اینجا با ما است.

گفتنی‌است دو تیم رئال‌مادرید و اتلتیکو بامداد فردا در نیوجرسی آمریکا با هم بازی خواهند کرد.

بحث و گفتگو