ورزش

چشمان کریس به دنبال سه جایزه دیگر

رونالدو با گلزنی در برابر تاتنهام، نشان داد که در پی درخشش در فصل جدید فوتبالی برای یوونتوس می باشد و نیز جوایز فردی را دوباره از آن خود خواهد کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه یوونتوس با نتیجه 3-2 برابر تاتنهام در جام بین المللی قهرمانان شکست خورد، اما کریستیانو رونالدو در اولین قدم برای قهرمانی در 2019/20 گلزنی کرد.

او که در دقیقه 63 بازی تعویض شد، نامش را بار دیگر در میان نامزدان اصلی توپ طلا، جایزه بهترین بازیکن فیفا و بهترین بازیکن سال اروپا قرار داد.

کریس، فصل قبل با تیم یوونتوس موفق به کسب عنوان قهرمانی در سری آ و سوپرکپ ایتالیا گردید و نیز برای رسیدن تیم ملی فوتبال کشورش تا فینال لیگ ملت های اروپا و نیز انتخابی جام ملت های اروپا، سهم بزرگی داشت.

مختومه شدن دوسیه تجاوز رونالدو

وی فصل را با به ثمر رساندن 28 گل و 10 پاس برای یوونتوس به پایان رساند و بهترین بازیكن در سری آ بود، البته در لیگ قهرمانان نیز توانست صدمین بازی خود را انجام دهد که طی آن 125 گل به ثمر رسانده است و همچنین سه بار برای پرتگال بازی کرده است. همه این ارقام سبب شده تا رونالدو یکی از نامزدان اصلی برای کسب ششمین توپ طلا، سومین جایزه بهترین و پنجمین بازیکن سال یوفا باشد.

بحث و گفتگو