ورزش

خداحافظی زاکاردو با دنیای فوتبال

کریستین زاکاردو بازمانده قهرمان جام‌جهانی 2006 ایتالیا، با دنیای فوتبال رسما وداع کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، کریستین زاکاردو عضو تیم ملی ایتالیا در جریان قهرمانی جام جهانی 2006 کفش هایش را آویزان کرد و با دنیای فوتبال خداحافظی نمود.

او که هم اکنون 37 سال دارد، در حالی با فوتبال وداع کرد که اوج فوتبالش را بین سال‌های 2004 تا 2008 در باشگاه ایتالیایی پالرمو، سپری نمود و در جام جهانی 2006 در دفاع راست ایتالیا سه بار به میدان رفت و یک گل به خودی نیز برابر آمریکا ثبت کرد.

زاکاردو درست در سیزدهمین سالگرد قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2006 اعلام خداحافظی کرد. او 18 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد و از 2007 به بعد دوباره به این تیم دعوت نگردید، سپس فوتبالش را برای یک سال در ولفسبورگ آلمان دنبال کرد و در بوندس لیگا به عنوان قهرمانی رسید، در ادامه او را پارما به خدمت گرفت و سه فصل دیگر نیز برای تیم میلان وارد مستطیل سبز گردید.

وی که دوران آخر فوتبالی خود را در باشگاه "سگل" سن مارینو سپری می کرد، با اتمام قراردادش در این تیم، در انستاگرام خداحافظی اش را اعلام نمود.

این در حالیست که با خداحافظی  زاکاردو و آینده نامعلوم دنیله دروسی، فقط جان‌لوئیجی بوفون 41 ساله دروازه بان فعلی یوونتوس، از تیم ایتالیای قهرمان جهان 2006 به طور حرفه‌ای مشغول به بازی کردن است.

 

بحث و گفتگو