نام پوتین در فهرست روسای جمهور آمریکا

فهرست روسای جمهور آمریکا در یک بنای تاریخی در یکی از پارک ها شهر سینسیناتی در ایالت اوهایو امریکا موقعیت دارد، به گزارش رسانه های محلی یک خرابکار در این فهرست نام ولادیمیر پوتین به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به جای نام دونالد ترامپ نوشته است ولی تاکنون در این فهرست هیچ تغیری نیآمده است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک, روز دوشنبه مسول پارک ادن- پارک شهر سینسیناتی امریکا خبر می دهد, که یک خرابکار در بنای تاریخی روسای جمهور آمریکا نام ولادیمیر پوتین را چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نوشته است.
این نوشته سیاسی که توسط دست نوشته شده است که توجه سایت خبری (ردیت) به خود جذب کرده است، چی کسی این کار انجام داده است؟. پژوهشگران امریکایی این را یک خجالت بزرگ میداند.

این بنای تاریخی در باغچه ای روسای جمهور موقعیت دارد, که فهرست روسای جمهور آمریکا در آن نوشته شده است.
از سال 1882 بدین سو به افتخار هر رئیس جمهور امریکا درخت شانده می شود, بیشتر از روسای جمهور خود شان نوعیت درخت را انتخاب میکنند که به افتخار آنها شانده شود.
چهل و پنجمین رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ ولادیمیر پوتین امروز مورد توجه رسانه های تمام جهان هستند.

ملاقات ترامپ و پوتین: روسیه بعداً چه خواهد کرد؟

اجلاس سران جی- 20 در چاپان انتقادات تند از ترامپ شد بخاطر شوخی با ولادیمیر پوتین, در مورد اتهامات دخالت روسیه در انتخاب سال 2016 ریاست جمهوری امریکا, ترامپ با لب پرخنده به ولادیمیر پوتین میگوید:«در انتخابات ریاست جمهوری مداخله نکنید». ترامپ به خبرنگاران سوالات خود بپرسید.
مدیر پارک سینسیناتی، راکی مارتز میگوید که این کار روز دوشنبه انجام شده است ولی روز سه شنبه این نوشته حذف خواهد شد.
به گفته او در این فهرست نام دونالد ترامپ وجود نداشت، زمانیکه کار رئیس پایان یابید در این بنای تاریخی اضافه خواهد شد. مارتز میگوید که این بناء بارها مورد حمله قرار معترضین دموکرات ها و جمهوری خواه قرار گرفته است.

بحث و گفتگو