کوسه ماهی IKEA: قهرمان جدید روس ها + تصاویر

گرایش جدید روس ها در شبکه های اجتماعی امریکایی ها را شگفت زده ساخت .
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، سایت امریکایی BuzzFeed در مقاله‌ای تلاش نموده تا علت دلچسبی روس ها را به بازیچه نرم "کوسه ماهی" از مغازه IKEA معلوم نماید. نویسنده مقاله می گوید: "این روسها همه وسواس عجیبی نسبت به این کوسه ماهی دارند". همه جا فقط همین کوسه را می بینی.  

 

​  
این بازیچه نرم به نام "کوسه —Blohei " که چند سال پیش در مغازه های نامبرده در روسیه پیدا شد، با موجی از محبوبیت در میان خریداران روس مواجه شد و: اکنون بار دیگر این "بازیچه" به پرفروش ترین شی سال 2018 مبدل شد.  

اولین موج محبوبیت این بازیچه در اپریل سال گذشته ؛ میان کاربران با راه اندازی یک بازی به نام " بدون مرز" با نشر تصاویر کوسه ماهی ثبت شد.  

پس از نشر این تصاویر، هجوم خریداران به مغازه های IKEA آغاز شد، شماری از خریداران این "بازیچه" را شبیه خود می داند و شماری دیگر آنرا به عنوان یک کوسه ماهی بسیار دوست داشتنی می شمارند و کسانی دیگر هم فقط برای پیروی از دیگران آنرا خریداری می کنند. 

 
اما یک چیز واضح است، و آن اینکه شهرت Blohei را نمی توان متوقف کرد. هشتگ#کوسه اینستاگرام را فراگرفته و تصاویر و کامنت های جالب در مورد این بازیچه همه روزه به نشر می رسد. 

بحث و گفتگو