طالبان: داعشیان یورشگر بر مسجد هرات را دستگیر کردیم

© https://twitter.comطالبان به خبرنگاران: از امتحان رقابتی معلمان در هرات فقط از مردان گزارش تهیه کنید
طالبان به خبرنگاران: از امتحان رقابتی معلمان در هرات فقط از مردان گزارش تهیه کنید  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2024
عضو شوید
رسانه ای گروه طالبان از دستگیر داعشیان یورشگر بر مسجد هرات در این ولایت خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، المرصاد رسانه ای گروه طالبان نوشته است، المرصاد داده های دریافت کرده است، که نیروهای ویژه امارت اسلامی افغانستان عملیاتی را بر شبکه مهم داعش در ولایت هرات انجام داده اند.
این رسانه ای گروه طالبان نوشته است: "به گفته منابع، این عملیات در چند روز گذشته انجام شده و در نتیجه شماری از اعضای فعال مهم خوارج دستگیر شده اند".
طالبان به خبرنگاران: از امتحان رقابتی معلمان در هرات فقط از مردان گزارش تهیه کنید  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2024
جزئیات و واکنش ها به یورش مسلحانه به نمازگزاران هرات
این رسانه ای طالبان افزوده است: "منابع می گویند، که این شبکه در همه ای عملیات های انجام شده در ولایت هرات دست داشته و همین شبکه روز دهم ماه گذشته یورشی را در ولسوالی گذره انجام داده که در آن شش تن به شمول یک کودک کشته شدند".
در ادامه پیام این رسانه ای گروه طالبان آمده است: "این منابع به المرصاد افزودند، که این شبکه در هرات از سوی شاخه عملیاتی داعش در ایالت بلوچستان پاکستان هدایت می شد و چندی پیش شماری از اعضای دستگیر شده آن به بلوچستان سفر کرده بودند".
در پایان این رسانه ای گروه طالبان یادآوری کرده است، که رهبری عملیاتی خوارج خراسانی پس از سرکوب در افغانستان، مقر فرماندهی خود را به ایالت بلوچستان پاکستان برد و از آنجا شبکه های خود را در داخل افغانستان و دیگر کشورهای منطقه هدایت می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала