توهین آشکارای بایدن به پوتین

© Sputnik / Mikhail Metzel  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж
Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден  во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2024
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا بار دیگر سخنان توهین آمیز درباره ای رئیس جمهور روسیه گفت.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر در زمان سخن گفتن با رای‌دهندگان در کارولینای شمالی، همتای روس خود ولادیمیر پوتین را مورد توهین قرار داد.
وی این بیانیه را در زمینه افزایش مالیات بر ثروتمندان به منظور تخصیص کمک به اوکراین بیان می کرد.
ترامپ وبلاگ شخصی خود در وب سایتش را برای همیشه بست - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2024
ترامپ بایدن را عروسک شبانه پوتین خواند
رئیس کاخ سفید گفت: "تصور کنید با این چه کاری می توانیم انجام دهیم (درآمد حاصل از مالیات های بالاتر برای ثروتمندان). ما می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم، از آن میان در نهایت مراقبت از اوکراین در برابر پوتین قصاب".
بایدن درباره ای پوتین چند بار است که کلمات را خرد نکرده و به توهین روی می آورد. نخست، او با نامیدن رهبر روسیه "قاتل" یک درگیری دیپلماتیک ایجاد کرد. پوتین با اظهار نظر در مورد این سخنان، برای بایدن آرزوی سلامتی کرد و خاطرنشان کرد که ارزیابی دیگران مانند نگاه کردن در آینه است.
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، بایدن آشکارا ​​پوتین را "دیکتاتور"، "قصاب"، "جنایتکار جنگی" خواند و گفت که "نمی‌تواند در قدرت بماند". خود پوتین پیش از این به تلاش‌های مشابه بایدن برای توهین به او با این جمله پاسخ داده است: "هرکس شما را نام‌گذاری می‌کند به او می‌گویند". و در فیبروری سال روان پوتین گفت، که بایدن به عنوان رئیس جمهور امریکا بر روسیه ارجحیت دارد تا ترامپ، زیرا بایدن "با تجربه تر" و "قابل پیش بینی" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала