سنتکام حملات هوایی به مناطقی از سوریه و عراق را تایید کرد؛ 85 موضع هدف قرار گرفت

سنتکام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
ستاد فرماندهی تروریستی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) با تایید حملات هوایی در عراق و سوریه اعلام کرد چندین مکان مورد حمله قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد، آمریکا بیش از 85 هدف متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای وابسته به آن در عراق و سوریه را در چارچوب حملات تلافی جویانه خود به پایگاه نظامی خود در اردن هدف قرار داده است.
در بیانیه منتشر شده از سوی سنتکام آمده است: "نیروهای ایالات متحده بیش از 85 هدف را با هواپیماهای متعدد از جمله بمب افکن های دوربرد که از ایالات متحده آمده بودند، هدف قرار دادند. بیش از 125 مهمات هدایت شونده دقیق در طول حملات هوایی مورد استفاده قرار گرفت."
بر اساس اعلام سنتکام، اهداف حملات آمریکا "مواضع سپاه و گروه های وابسته" بوده است. سنتکام اعلام کرد که این حملات حدود ساعت 16:00 جمعه به وقت ساحل شرقی ایالات متحده انجام شده است.
به گفته ارتش آمریکا، از جمله اهداف مورد اصابت هواپیماهای آمریکایی، پست‌های فرماندهی، مراکز اطلاعاتی، تأسیسات ذخیره موشک و پهپاد و همچنین سایر تأسیسات مرتبط با تضمین عملیات زنجیره تأمین مهمات برای سپاه و نیروهای متحد در عراق و سوریه بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала