کشته و زخمی شدن 30 نظامی اسرائیلی در غزه

© AP Photo / Ariel SchalitИзраильские силы безопасности возле границы с сектором Газа
Израильские силы безопасности возле границы с сектором Газа  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
عضو شوید
ارتش اسرائیل امروز شاهد تلفات گسترده نظامیان خود در جریان فریب موفق رزمندگان فلسطینی در غزه بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، گروه مقاومت عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) امروز (۲۸ جدی) اعلام کرد، که با بمب‌گذاری و انفجار یک خانه در منطقه "بنی سهیلا" در شرق خان یونس که نظامیان اسرائیلی در آن پناه گرفته بودند، ۳۰ نظامی اشغالگر کشته و زخمی شده‌اند.
عزالدین القسام همچنین اعلام کرد، که دو تانک مرکاوا و یک بولدزر نظامی را با موشک‌های "الیاسین ۱۰۵" در منطقه "عبسان" در شرق خان یونس هدف قرار داده است.
Палестинцы проходят мимо разрушенного здания в лагере беженцев Аль-Магази в центре сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2024
شمار کشته شدگان یورش های اسرائیل به غزه به 24620 نفر رسید
همچنین رزمندگان فلسطینی در شرق خان یونس با خمپاره‌های TBG یک خانه دیگر را که نظامیان اسرائیلی در آن موضع گرفته بودند را هدف قرار دادند و پنج نظامی اشغالگر نیز در این حمله کشته شده‌اند.
جنگ در غزه در حالی در صد و چهارمین روز خود به سر می‌برد که رژیم اسرائیل هیچ ایده و چشم‌اندازی در خصوص زمان پایان آن ندارد و تاکنون هیچ کدام از اهداف اولیه اعلامی خود را محقق نکرده است و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نیز در جلسه روز سه‌شنبه با رؤسای شورای محلی در مقر فرماندهی جنوبی ارتش اسرائیل در "بئرشبع" گفته که جنگ غزه تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.
در این میان روزنامه یدیعوت احارانوت نوشت که ارتش اسرائیل از حجم شبکه تونلی مقاومت فلسطین در غزه غافلگیر شده است؛ منابع نظامی اسرائیلی به این روزنامه گفته‌اند که به نظر می‌رسد گستردگی تونل‌های حماس صدها برابر بیش از آن‌چیزی است پیش‌بینی می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала