پسکوف: مسکو به وضوح به تعهدات خود در قرارداد غلات عمل کرده است

© Sputnik / Aleksandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Уборка урожая зерновых в Новосибирской области
Уборка урожая зерновых в Новосибирской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
عضو شوید
پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری می‌گوید روسیه به وضوح به تعهدات خود در توافق غلات عمل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه به خبرنگاران گفت: روسیه به وضوح به تعهدات خود در قرارداد غلات عمل کرد، اما بخشی از توافق در مورد خود فدراسیون روسیه هنوز محقق نشده است، این نمی تواند برای مدت نامحدود ادامه یابد.

پسکوف گفت: "هر چیزی که در آدرس ما بر سر آن توافق شده بود، محقق نشده است. وی خاطرنشان کرد که وضعیت کنونی "روشن و اشکار" است."

او گفت: "توافق وجود داشت، توافق همیشه مربوط به دو یا چند طرف است. طرف روسی به وضوح به تعهدات خود عمل کرد، مکانیسم ایجاد شده هنوز کار می کند، اما نمی تواند به طور نامحدود ادامه یابد."

بنابراین، به گفته پسکوف، "راه حل هایی با در نظر گرفتن تاریخ انقضا قرارداد ایجاد خواهد شد که به اطلاع عموم خواهد رسید."
Участники в конгрессно-выставочном центре Экспофорум на ПМЭФ-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2023
قصد کشور های بریکس برای آزمایشی در مورد تسویه ارزهای ملی
ابتکار غلات دریای سیاه، که در 22 جنوری 2022 توسط نمایندگان روسیه، ترکیه، اوکراین و سازمان ملل امضا شد، شامل صادرات غلات، مواد غذایی و کود اوکراینی از طریق دریای سیاه از سه بندر از جمله اودسا است. هماهنگی تردد کشتی ها توسط مرکز هماهنگی مشترک در استانبول انجام می شود. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در ماه سپتمبر اشاره کرد که غرب بیشتر غلات اوکراین را به کشورهای خود صادر می کند و نه به کشورهای نیازمند در افریقا.

ابتکار غلات بخشی جدایی ناپذیر از توافقنامه بسته است. بخش دوم - تفاهم نامه روسیه و سازمان ملل که به مدت سه سال طراحی شده است - رفع انسداد صادرات مواد غذایی و کودهای شیمیایی روسیه، اتصال مجدد بانک کشاورزی روسیه به سوئیفت، ازسرگیری تامین ماشین آلات کشاورزی، قطعات یدکی و خدمات را فراهم می کند. بازسازی خط لوله آمونیاک تولیاتی اودسا و تعدادی اقدامات دیگر. همانطور که در مسکو اشاره شد، این بخش از توافقنامه هنوز اجرا نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала