روسیه آماده بررسی ایده سازنده میانجی احتمالی در اوکراین است

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Посол России в Австрии Дмитрий Любинский на акции "Бессмертный полк" в Вене
Посол России в Австрии Дмитрий Любинский на акции Бессмертный полк в Вене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.06.2023
عضو شوید
روسیه آماده بررسی پیشنهادات بی طرف و سازنده میانجی های احتمالی برای گفتگوهای صلح در مورد مناقشه اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک: دیمیتری لیوبینسکی، سفیر روسیه در وین طی مصاحبه با پورتال اکسپرس اتریش گفت گفت: "مسئله میانجی‌ ها بسیار مهم است، اما از نظر من تعیین‌کننده نیست. البته، ما آماده‌ایم تا همه پیشنهادات صادقانه، جدی، بی‌طرفانه، سنجیده شده و سازنده میانجی‌گران احتمالی را در نظر بگیریم". سفیر روسیه افزود که بسیاری از ایده ها برای حل و فصل در پیشنهادات دوستان چینی ما وجود دارد.
این دیپلمات افزود که روسیه از تلاش های ترکیه در این زمینه، به عنوان مثال، در مورد "توافق غلات"، ابتکارات صلح کشورهای افریقایی و همچنین آمادگی واتیکان قدردانی می کند.
هلیکوپتر مدل کا-52  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2023
حملات هلیکوپترهای کا-52 قوای روسیه به نیروهای مسلح اوکراین+ویدیو
لیوبینسکی تصریح کرد: "همزمان روند صلح می تواند به یک جزء مهم و حتی بهترین ساعت نظم جهانی چند قطبی جدید در حال ظهور تبدیل شود".
وی همچنان خاطرنشان کرد که روسیه نیز به خوبی می داند که هیچ راه حل جهانی برای این موضوع وجود ندارد. علاوه بر این، زلنسکی کاملاً علنی اعلام کرد که نیازی به میانجی ندارد و هرگونه توافقی تنها بر اساس به اصطلاح "فرمول صلح" او امکان پذیر است که کاملاً از واقعیت دور است.
وی افزود در این شرایط مسکو راه دیگری جز اجرای وظایف تعیین شده و دستیابی به تمام اهداف خود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала