مدودف از پیروزی "مرد بی عقل" در انتخابات امریکا می ترسد

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
عضو شوید
مدودف: نکته اصلی برای روسیه این است که یک فرد مبتلا به زوال عقل در انتخابات امریکا پیروز نشود.
دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه معتقد است که در مورد انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده برای روسیه، نکته اصلی این است که امریکایی ها "مرد مبتلا به زوال عقل را انتخاب نمی کنند." سیاستمدار روسی، رای دهندگان در ایالات متحده می توانند چنین انتخابی داشته باشند.
مدودف در جریان سفر خود به ویتنام در گفتگو با خبرنگاران گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده "آدم خوب، اما ترسو" است. مدودف در جواب به سوال که مسکو با کدام کاندید ریاست‌جمهوری بیشتر همدردی می‌کند، پاسخ داد: "مهمترین چیز این است که یک مرد مبتلا به زوال عقل را انتخاب نکنید." وی افزود: اما آنها می توانند انتخاب کنند.
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2023
مدودف: رویداد امروز نشان دهنده ای پشتیبانی امریکا، ناتو و اتحادیه اروپا از تروریستان است
مدودف همچنین خاطرنشان کرد که از نظر تاریخی، همکاری روسیه با جمهوری‌خواهان همیشه راحت تر بوده است.
قابل یادآوری است که انتخابات ریاست جمهوری امریکا به نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است. ترامپ در نوامبر 2022 ورود خود را به مبارزه برای ریاست جمهوری اعلام کرد. جو بایدن، رئیس کنونی دولت، نیز در ماه اپریل رسما اعلام کرد که برای بار دوم نامزد می شود تا "کاری را که آغاز کرده به پایان برساند" و یک وب سایت تبلیغاتی انتخاباتی راه اندازی کرد. در صورت موفقیت، در آغاز دومین دوره ریاست جمهوری خود 82 ساله خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала