جنرال امریکائی امید اوکراین به سلاح معجزه را شکست

© AP Photo / Alex BrandonГлава Комитета начальников штабов вооруженных сил США генерал Марк Милли
Глава Комитета начальников штабов вооруженных сил США генерал Марк Милли  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2023
عضو شوید
جنرال مارک میلی، ستردرستیز قوای امریکا اعلام کرد که طیارات (F-16) برای اوکراین، سلاح معجزه آسا نخواهند بود و هزینه آن بسیار بیشتر از پرتابه ها و تجهیزات زمینی است.
به گزارش اسپوتنیک،جنرال امریکایی گفت:" روس ها هزار طیاره شکاری نسل چهارم دارند، اگر بخواهید در هوا با روسیه مقابله کنید، به تعداد قابل توجهی طیارات نسل چهارم و پنجم نیاز خواهید داشت، بنابراین، با تجزیه و تحلیل خزانه، معقول ترین چیز دقیقاً همان کاری است که ما قبلاً انجام داده‌ایم - تحویل تعداد قابل توجهی از سیستم‌های دفاع هوائی یکپارچه برای پوشش فضای نظامی و جلوگیری از تسلط روسیه در آسمان ".
مارک میلی فرمانده ستاد کل ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2021
صحبت تلفنی مارک میلی با والری گراسیموف
به گفته میلی، طیارات تعرضی بسیار گران‌تر از مرمی‌های توپچی و وسایل نقلیه زمینی استند و همین امر باعث می‌شود هزینه برای دفاع هوایی قیمت تر شود.
جنرال تاکید کرد که در جنگ هیچ سلاح معجزه‌ آسایی وجود ندارد، F-16 مانند هر سلاح دیگر د سلاح معجزه آور نیست.
پیش از این، بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، از قصد متحدان برای آغاز آموزش پیلوتان اوکراینی برای پیلوتیF-16 های امریکایی و دیگر طیارات نسل چهارم ساخت غرب خبر داده بود. همانطور که در واشنگتن گزارش شده است، هنوز تصمیم در مورد اینکه چه کسی و کجا پیلوتان را آموزش می دهد، گرفته نشده است، اما انتظار می رود یکی از کشورهای اروپایی محل آموزش باشد.
روسیه تحویل احتمالیF-16 ها را مرحله بعدی تشدید درگیری می خواند و هشدار می دهد که این تجهیزات به یک هدف قانونی برای قوای مسلح روسیه تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала