اوکراین قادر به بازپس گیری سرزمین های از دست رفته نیست

© AP Photo / Alex BrandonГлава Комитета начальников штабов вооруженных сил США генерал Марк Милли
Глава Комитета начальников штабов вооруженных сил США генерал Марк Милли  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
عضو شوید
مارک میلی با اظهار نظر نظامی در مورد اوکراین گفت: "اوکراین قادر به بازپس گیری تمام مناطق از دست رفته در کوتا مدت نست."
به گزارش اسپوتنیک، مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا میگوید که به نظر نمی رسد هدف استراتژیک اوکراین برای بازپس گیری تمام مناطق از دست رفته از نظر نظامی در کوتاه مدت قابل دستیابی باشد.
او در کنقرانس مطبوعاتی گفت: "هدف استراتژیک اوکراین آزادسازی تمام اوکراین تحت اشغال روسیه است. چند صد هزار سرباز روسی در اوکراین تحت اشغال روسیه وجود دارد. این ممکن است از نظر نظامی امکان پذیر باشد، اما در کوتاه مدت غیر ممکن است."
روسیه در 24 فبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری برای روسیه بوده، "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود."
Средний разведывательный корабль проекта 18280 Иван Хурс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2023
تلاش امریکا برای تضعیف روابط روسیه و ترکیه
به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شده است، در حالی که این ائتلاف علیرغم اعتراض مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала