واکنش روسیه به اظهارات رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا در مورد حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بلگورود

© SputnikМария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa
Мария Захарова во время еженедельного брифинга (22 декабря 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه سخنان رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا در مورد حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بلگورود را یک لغزش فرویدی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه؛ اظهار نظر جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا در مورد حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بلگورود روسیه را یک لغزش فرویدی خواند.
لغزش فرویدی یا لغزش زبانی میراث "زیگموند فروید" به لغزش‌های کلامی گفته می‌شود که برای لحظه‌ای چیزهایی را فاش می‌کنند که فرد چه آگاهانه و چه نا آگاهانه مایل به پنهان کردن آن‌هاست.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
کلوپ ویدیو
وزارت دفاع روسیه تجهیزات آسیب دیده از جای نابودی خرابکاران اوکراینی را به نشر رساند + ویدیو
بورل روز قبل، در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست وزرای دفاع اتحادیه اروپا، نتوانست به سوالی در مورد رویدادهای منطقه بلگورود پاسخ دهد و "بلگورود" روسیه را با بلگراد صربستان یه اشتباه گرفت.
زاخارووا گفت: "او هم منطقه بلگورود و هم بلگراد را دارد - همه چیز به هم ریخته است. شاید این یک لغزش فرویدی باشد، زیرا همانطور که آنها با بلگراد رفتار کردند، با هر چیزی که از سیستم رعیت آنها خارج می شود نیز رفتار می کنند."
به نظر او، سخنان بورل نشان می دهد که او دیگر فردی شایسته برای این مقام نیست.
زاخارووا در پایان گفت: "مسئله موضع سیاسی او نیست. مسئله دروغ گفتن است که آنها آبه آن عادت کرده اند و اکنون با خودشان تناقض دارند که دروغ های شان روز تا روز آشکار می‌شود.آنها با این اظهارات کاملاً نادرست، جایی که از عقل و شعور خارج شده اند، به مایه خنده مبدل شده اند."
گفتنی است روز دوشنبه گروه خرابکاری و شناسایی اوکراینی وارد قلمرو بخش گرایوارونسک ولایت بلگوراد شدند و کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه بعد از ورود جنگجویان اوکراینی به بلگوراد، خبر از تشکیل پرونده جنایی در 6 مورد جرم و از جمله عملیات تروریستی داد. روز سه شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تشکیلات نازی اوکراینی که وارد خاک روسیه شده بودند، نابود گشتند و بیش از 70 تروریست به هلاکت رسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала