- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

شویگو: اوکراین در صورت تلاش برای خرابکاری بیشتر؛ پاسخ سخت‌تری دریافت خواهد کرد

© Sputnik / Russian Defence Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر شویگو: اوکراین در صورت تلاش برای خرابکاری بیشتر؛ پاسخ سخت‌تری دریافت خواهد کرد
شویگو: اوکراین در صورت تلاش برای خرابکاری بیشتر؛ پاسخ سخت‌تری دریافت خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عضو شوید
وزیر دفاع روسیه هشدار داد: حملات تروریستی شبه نظامیان اوکراینی مشابه حمله اخیر در منطقه بلگورود با واکنش قاطع و سخت نیروهای مسلح روسیه مواجه خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز چهارشنبه گفت که بیش از 70 شبه نظامی اوکراینی در جریان عملیات ضد تروریستی در منطقه بلگورود کشته شدند و چنین حملاتی با واکنش بسیار شدیدی مواجه خواهد شد.
شویگو گفت: "در جریان عملیات ضد تروریستی، طی حملات هوایی، آتش توپخانه و اقدامات فعال یگان‌های حفاظت مرزی دولتی در منطقه نظامی غرب تشکیلات ملی‌گرا متلاشی شدند. باقی مانده این ملی‌گرایان به خاک اوکراین رانده شده و در آن جا عملیات شکست آن ها تا نابودی کامل ادامه پیدا کرد."
وی افزود: "بیش از 70 تروریست اوکراینی کشته و همچنین موتر ها و تانک های زرهی منهدم شدند. ما به واکنش سریع و بسیار شدید به این گونه اقدامات شبه نظامیان اوکراینی ادامه خواهیم داد."
گفتنی است روز دوشنبه (22 می) گروه خرابکاری و شناسایی اوکراینی وارد قلمرو بخش گرایوارونسک ولایت بلگوراد شدند و کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه بعد از ورود جنگجویان اوکراینی به بلگوراد، خبر از تشکیل پرونده جنایی در 6 مورد جرم و از جمله عملیات تروریستی داد. روز سه شنبه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تشکیلات نازی اوکراینی که وارد خاک روسیه شده بودند، نابود گشتند و بیش از 70 تروریست به هلاکت رسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала