توصیه جالب یک مقام ارشد روس به آمریکا و انگلیس در رابطه به اوضاع خاور میانه

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoتوصیه جالب یک مقام ارشد روس به آمریکا و انگلیس در رابطه به اوضاع خاور میانه
توصیه جالب یک مقام ارشد روس به آمریکا و انگلیس در رابطه به اوضاع خاور میانه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2023
عضو شوید
مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در رابطه با اوضاع خاورمیانه به آمریکا و انگلیس توصیه کرد این مناطق را به حال خود گذاشته و "پیش شیطان، رفیق قدیمی خود بروند".
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در نشست امنیتی بین المللی در حومه مسکو اظهار داشت آمریکا و انگلیس باید ایران و کشور های خاور میانه را آرام گذاشته، به امور داخلی خود رسیدگی کرده یا بهتر است بگوییم گورخود را گم کرده و "پیش شیطان بروند".
ناریشکین خاطرنشان کرد، توافقی که در ماه مارچ با میانجیگری چین بین عربستان سعودی و ایران حاصل شد، با واکنش بسیار دردناکی در ایالات متحده و انگلیس روبرو گردید، چون لندن و واشنگتن روندهای مثبت در این منطقه را شکست سیاست بلندمدت خود در خفه کردن تهران و تهدیدی برای مواضع استراتژیک خود می دانند.
ناریشکین افزود، در عین حال، ساختارهای تخصصی آنگلوساکسون وظیفه تضعیف گفتگوهای آغاز شده و بی اعتبار کردن نقش میانجی گرانه پکن را بر عهده داشتند. وی خاطرنشان کرد: ردپای این کار مخرب هم اکنون در فضای اطلاعاتی جهان به وضوح قابل مشاهده است، هرچند رئیس سازمان اطلاعات خارجی اطمینان دارد که "در واقعیت های جدید ژئوپلیتیک، بذرهای پاشیده شده توسط اختلاف افکنان جوانه نخواهند زد. "
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала