پوتین: اوکراین پیش از ایجاد اتحاد جماهیر شوروی وجود نداشت

© Sputnik / Russian Presidential Press Office /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مراسم تحلیف ریاست جمهوری
رئیس جمهور ولادیمیر پوتین در مراسم تحلیف ریاست جمهوری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت، که اوکراین به عنوان یک کشور زیر حاکمیت شوروی ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، والری زورکین، رئیس دادگاه قانون اساسی، در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نسخه ای از نقشه ای را که در اواسط قرن هفدهم در فرانسه تهیه شده بود به او نشان داد و توجه او را به این واقعیت جلب کرد که اوکراین روی آن نشانه گذاری نشده است. رئیس دولت روسیه این را با این واقعیت توضیح داد، که پیش از ایجاد اتحاد جماهیر شوروی، هیچ اوکراینی در تاریخ بشریت وجود نداشته است.
 Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2023
پوتین: پشتیبانی امریکا از انقلاب های رنگی به آشفتگی امروز اوکراین منجر شد
زورکین گفت، که نسخه ای که او با خود به کرملین برد، در زمان لویی چهاردهم گردآوری شده است، اصل آن در فرانسه نگهداری می شود. زورکین با توضیح اینکه گمانه زنی های زیادی درباره تاریخ این کشور وجود داشته است، گفت: "چرا آن را آوردم؟ در آنجا اوکراین وجود ندارد".
پوتین از این واقعیت تعجب نکرد. ما می دانیم که این سرزمین ها صرفاً بخشی از کشورهای مشترک المنافع بودند، و سپس درخواست کردند که بخشی از پادشاهی مسکو باشند و تنها پس از آن، پس از انقلاب اکتبر، انواع تشکل های شبه دولتی شروع به شکل گیری کردند، و دولت شوروی اوکرایین شوروی را ایجاد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала