کلوپ ویدیو

وزارت دفاع روسیه تجهیزات آسیب دیده از جای نابودی خرابکاران اوکراینی را به نشر رساند + ویدیو

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2023
عضو شوید
وزارت دفاع ویدیویی تجهیزات را از جای نابودی گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی که به منطقه بلگورود نفوذ کرده بود، به نشر رساند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی از پیامدهای نابودی گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی (DRG) در منطقه بلگورود منتشر کرده است.
این ویدیو نشان می دهد، که چندین خودروی زرهی سوخته و همچنین هاموی امریکایی به دلیل انفجار مهمات به داخل دهانه ها فروافتاده است.
افزون بر خودروهای زرهی سنگین، آنچه از پیکاپ های سبک باقی مانده نشان داده شده است.
بقایای یونیفرم هایی بخش هایی از جلیقه های ضد گلوله، لباس و تجهیزات ارتباطی که روی زمین افتاده اند نیز نشان داده شده است.
یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه یک گروه خرابکار و شناسایی اوکراینی وارد قلمرو منطقه گریوورون در منطقه بلگورود شد و پس از آن نیروهای روسیه یک عملیات ضد تروریستی در این منطقه انجام داد، کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه از آغاز یک پرونده جنایی در شش ماده از جمله یک حمله تروریستی خبر داد. وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تشکیلات ملی گرای اوکراینی که به منطقه بلگورود حمله کرده بودند، شکست خورده و بیش از 70 تروریست کشته شدند.
به گفته مقامات منطقه بلگورود، در نتیجه اقدامات خرابکاران اوکراینی در این منطقه، 13 نفر زخمی شدند، یک غیرنظامی جان خود را از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала