- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روشنگری وزارت دفاع روسیه درباره ای آزادی آرتموفسکی

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Разрушенные дома в Артемовске
Разрушенные дома в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عضو شوید
نیروهای تهاجمی "واگنر" با پشتیبانی هوانوردی و توپخانه عملیات آزادسازی آرتموفسک را تکمیل کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت، نیروهای روسی در منطقه آرتموفسک واحدهای اوکراینی را شکست دادند و یک پل جاده ای را که از روی آن نیروهای کمکی برای نیروهای مسلح اوکراین فرستاده می شد، ویران کردند.
در بیانیه ای وزارت دفاع روسیه آمده است: "یورش های هوایی و آتش توپخانه گروه نیروهای جنوبی باعث شکست واحدهای دشمن در مناطق شهرک های کنستانتینوفکا، بوگدانوفکا و کراسنویه جمهوری خلق دونتسک شد. افزون بر این، در منطقه شهرک کراسنوئه، یک پل خودرویی ویران شد که از آنجا نیروهای کمکی برای نیروهای مسلح اوکراین به آرتموفسک فرستاده می شد و همچنین یک انبار مهمات تیپ 60 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین از بین برده شد".
 Президент РФ Владимир Путин выступает на заседании Совета законодателей РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین آزادسازی آرتموفسک را به سربازان روسی شاد باد گفت
این بخش بار دیگر خاطرنشان کرد، که گروه های تهاجمی واگنر با پشتیبانی گروه جنوبی، آزادسازی آرتموفسک را تکمیل کردند. در همان زمان، هوانوردی 6 سورتی پرواز انجام داد و توپخانه 69 مأموریت آتش را انجام داد.
تنها در یک روز، نیروهای مسلح اوکراین حدود صد سرباز و مزدور، یک تانک، خودروهای جنگی پیاده نظام، پنج لاری و دو دستگاه توپخانه خودکششی - کراب لهستانی و گووزدیکا - را در جهت آرتموفسک از دست دادند. در منطقه روستای کالینین یک رادار ضد باتری AN/TPQ-50 نابود شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала