تراژدی در فوتبال السالوادور: 12 نفر جان باختند

© Fotolia / steevy84فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2023
عضو شوید
مقامات السالوادور اعلام کردند، که در هجوم هواداران به ورزشگاهی در این کشور دوازده نفر جان باخته و صدها نفر زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، بازی دو تیم آلیانزا و اف ای اس در ورزشگاه کاسکاتلان در حال برگزاری بود که تعداد زیادی از هوادارانی که موفق به ورود به ورزشگاه نشده بودند به سمت درهای ورودی هجوم بردند و این اتفاق باعث شد که بسیاری زیر دست و پا بمانند.

این بازی متوقف و نیمه کاره رها شد و حالا مقامات دولتی این کشور اعلام کرده‌اند که در جریان این اتفاق 12 هوادار فوتبال السالوادوری کشته شده و صدها نفر هم زخمی شده‌ و توسط تیم‌های اعزامی از سوی وزارت بهداشت این کشور به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده‌اند.
یوسف کارگر با رییس فدراسیون جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2023
انتخاب یوسف کارگر به‌عنوان معاون فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی
نایب بوکله، رییس جمهور السالوادور، با ابراز ناراحتی از این اتفاق اعلام کرده که رییس پلیس ملی این کشور و همچنین دادستان کل تحقیقات جدی و دقیقی برای روشن شدن دلیل و ابعاد این حادثه آغاز کرده‌اند.

قرار است تمامی شواهد و جوانب درباره این دو تیم، ورزشگاه، شرکتی که مسئولیت فروش بلیت را برعهده داشته، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این کشور مورد تحقیق قرار بگیرد.

فدراسیون فوتبال این کشور تمامی دیدارهای روز یکشنبه را به تعویق انداخت و جلسه فوری با حضور مقامات ارشد و همچنین کمیته امنیت اماکن ورزشی برگزار کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала