تلاش ناکام سوء قصد به جان رئیس "راشا تودی" در روسیه

© Sputnik / Iliya Pitalevمارگاریتا سیمونیان : سازمان های اطلاعات خارجی از کارکنان راشا تودی استراق سمع می کنند
مارگاریتا سیمونیان : سازمان های اطلاعات خارجی از کارکنان راشا تودی استراق سمع می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2023
عضو شوید
خانم مارگاریتا سیمونیان، سرمنشی گروه رسانه ای "روسیا سگودنیا" (Rossiya Segodnya) و شبکه تلویزیونی "راشا تودی" (RT) اعلام کرد که یک بسته پستی به نام او حاوی آثار مواد منفجره در محل کار وی آمده و پولیس در حال بررسی این حادثه است.
به گزارش اسپوتنیک او در کانال تلگرام خود نوشت: یک بسته حاوی آثار مواد منفجره به نام من به محل کارم ارسال شد (سرویس امنیتی کشف کرد).
پولیس در حال بررسی این واقعه است.
 واکنش تند مارگاریتا سیمونیان در مورد حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2020
واکنش تند مارگاریتا سیمونیان در مورد حمله به روزنامه نگاران روسیه در آمریکا
در ماه اپریل، کانال تلویزیونی اوکراینی 2+2 فیلم را پخش کرد که در آن خواستار "مجازات فرا قانونی" نظامیان قوای مسلح و مقامات روسیه شد که در آن تهدیدهای علیه روزنامه نگاران مشهور روسی از جمله دیمیتری کیسلف، مدیر عامل گروه رسانه ایRossiya Segodnya ، سیمونیان و سولوویوف و اولگا اسکابیوا مجریان شبکه تلویزیونی "روسیه 1" وجود داشت. آنها هدف یک سوء قصد برنامه ریزی شده توسط کیف بودند که سال گذشته توسط سازمان امنیت فدرال روسیه خنثی شد.
در ابتدای این هفته، کریل بودانوف، رئیس اداره عمومی وزارت دفاع اوکراین، گفت که کیف در قتل روس‌های برجسته دست داشته است. با این همه وی از ذکر نام افراد مشخص خودداری کرد. در اوایل ماه می بودانوف گفت که سرویس های ویژه اوکراین "روس ها را در هر نقطه جهان تا پیروزی کامل کشته اند و به کشتن آنها ادامه خواهند داد."
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در این رابطه اظهار داشت کیف نه تنها از ترورها حمایت می کند، بلکه آنها را سازماندهی کرده ، تشویق نموده و اجرا می کند.
به گفته وی، چنین اظهارات بار دیگر مهم بودن تصمیم ولادیمیر پوتین برای آغاز عملیات ویژه نظامی را تائید می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала