نگرانی وزارت دفاع اوکراین؛ قوای مسلح روسیه در آرتموفسک به شدت تقویت می شوند

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaУкраинские военные под Артемовском
Украинские военные под Артемовском - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
عضو شوید
وزارت دفاع اوکراین از تقویت قابل توجه قوای مسلح روسیه در آرتمیوسک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از گفته های معاون وزیر دفاع اوکراین که در کانال تلگرام آنا مالیار نوشته است، قوای مسلح روسیه در آرتمیوسک به میزان قابل توجهی افزایش یافته اند.
این مقام نوشته است: "دشمن بیشتر ذخایر خود را به باخموت (نام اوکراینی آرتموفسک) انتقال داده و به طور قابل توجهی نظامیان خود را تقویت کرد."
به گفته وی، اکنون قوای مسلح اوکراین بخش جنوب غربی شهر را کنترول می کنند. علاوه بر این، مالیار از جنگ شدید در حومه جنوب خبر داد.
امروز، رئیس موقت جمهوری خلق دونتسک، دنیس پوشیلین، گفت که چشم انداز آزادی کامل آرتموفسک به اندازه کافی نزدیک است. تقویت جناح ها تأثیر مثبتی داشت، از جمله به لطف قطعه 1 ارتش، وضعیت در حال بهبود است.
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
استولتنبرگ از ارسال موشک های کروز به اوکراین استقبال کرد
پوشیلین گفت که اکنون تنها منطقه دومینو در غرب شهر و منطقه کوچکی در بخش مرکزی تحت کنترل قوای مسلح اوکراینی باقی مانده است. در آینده نزدیک، خدمات ملکی به شهر ارایه خواهد شد، از جمله ان وزارت موقعیت های اضطراری، شروع به ساخت کار خود خواهند کرد.
آرتموفسک در شمال جمهوری گورلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است و ماه هاست که جنگ‌ها شدیدی در جریان است. در طرف روسیه، بخش قابل توجهی از وظایف جنگی توسط گروه واگنر انجام می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала