"فورم کازان" پیامی به تمام جهان میدهد که روسیه تنها نیست

© Sputnik / Svetlana Shevchenko /  مراجعه به بانک تصاویر Творческий коллектив на территории Казанского кремля
Творческий коллектив на территории Казанского кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
عضو شوید
اختصاصی
فورم کازان امسال متفاوتر نسبت به دیگر سال‌ها برگزار شد، و پیامد های یکپارچگی، همبستگی و همکاری اقتصادی را با خود داشت.
به گزارش اسپوتنیک، فائکه السید، مشاور رئیس جمهور یمن در امور زنان، دستیار رئیس کنگره عمومی مردمی در امور جامعه مدنی، در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی "روسیه - جهان اسلام" در کازان، اعلام کرد که پیام این فورم یکپارچگی کشورها برای مبارزه با امپریالیست های غربی است.
فورم در کازان یک پدیده سیاسی، همبستگی و همکاری اقتصادی و همچنین همبستگی روسیه و جهان اسلام است. این در چارچوب مبارزه با محافل امپریالیستی غرب که مخالف اسلام، نوع بشر و روسیه هستند صورت می گیرد.
امسال این انجمن از سال های گذشته به لحاظ تعداد بیشتری از شرکت کنندگان متفاوت است. من فکر می کنم که این یک سیگنال مثبت است که حاوی پیام های زیادی است، قطعا به تمام جهان منتقل خواهد شد. و آنها این واقعیت را که روسیه تنها نیست و بسیاری از کشورها در کنار آن هستند، را درک خواهند کرد.
Баннеры с символикой Международного экономического форума Россия - Исламский мир: KazanForum на территории Казанского кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2023
طالبان به سهم اتحاد جماهیر شوروی در آموزش افغانستان اشاره کرد + ویدیو
روسیه، چین و ایران برای برقراری امنیت و آرامش در خلیج فارس تلاش می‌کنند و این نه تنها درباره ما بلکه درباره همه مردم منطقه می‌باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала