- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سی ان ان: سیستم دفاع هوایی پاتریوت در یورش روسیه آسیب دید

© Photo / U.S. ArmyЗенитно-ракетный комплекс Patriot
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2023
عضو شوید
پدافند هوایی پاتریوت امریکایی که به کیف منتقل شده بود در یورش موشکی روسیه آسیب دید.
به گزارش اسپوتنیک، سی ان ان به نقل از یک مقام کاخ سفید گزارش داد، که یکی از سامانه های دفاع هوایی پاتریوت تحویلی به کیف در اثر یورش موشکی روسیه آسیب دیده است.
مصاحبه کننده این شبکه از اعتراف به نابودی سامانه موشکی ضدهوایی خودداری کرد.
На польской военной базе Моронг, где размещена батарея американских ракет противовоздушной обороны Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2023
سامانه ای دفاع ضد هوایی پاتریوت با راکت هایش وارد اوکراین شد
اکنون واشنگتن در حال ارزیابی میزان خسارت است تا بفهمد که آیا لازم است این سیستم به طور کامل از رده خارج شود یا با تلاش طرف اوکراینی تعمیر شود.
این نشریه دقیقاً محل قرارگیری سامانه دفاع هوایی آسیب دیده را مشخص نکرده است.
پنتاگون در پاسخ به درخواست اسپوتنیک اعلام کرد، که آمادگی ارائه اطلاعات در مورد آسیب ادعایی به سامانه دفاع هوایی پاتریوت را ندارند.
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه امروز از یورش گسترده به نقاط استقرار یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین و همچنین مکان‌های انبار مهمات، تسلیحات و تجهیزات تحویلی از کشورهای غربی خبر داد. به ویژه موشک ابرصوت کینژال سامانه موشکی ضد هوایی پاتریوت امریکایی را در کیف نابود کرد. نماینده رسمی نیروی هوایی اوکراین، یوری ایگنات، از اظهار نظر در مورد این حادثه خودداری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала