زاخاروا: مطرح کردن تهدید هسته ای روسیه در گروه-7 در هیروشیما تمسخرآمیز است

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2023
عضو شوید
سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره ای مطرح شدن تهدید هسته ای روسیه در گروه-7 در هیروشیما گفت، که امریکا تنها کشوری است که بر افراد زنده ای این شهر بمب هسته ای را آزمایش کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: "موضوع "تهدید هسته‌ای" روسیه که در نشست آینده ای گروه هفت در هیروشیما اعلام شد، تمسخر عقل سلیم و بدبینی امریکاست".
نگاره های از 75 مین سالگرد بمباران اتمی شهرهای ناکازاکی و هیروشیما  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2020
چندرسانه ای
نگاره های از 75 مین سالگرد بمباران اتمی شهرهای ناکازاکی و هیروشیما
او گفت: "و این در هیروشیما است، می توانید تصور کنید. ترکیب بدبینی بی حد و حصر امریکایی ها و پوچ بودن کاملاً غم انگیز تصمیم سازمان دهندگان جاپانی قابل توجه است".
زاخارووا یادآور شد، که ایالات متحده تنها کشوری در جهان است که جنگ افزار هسته ای را بر روی افراد زنده در همان شهر آزمایش کرده است.
در ماه اپریل، انتونی بلینکن، رئیس وزارت امور خارجه امریکا، بمباران هیروشیما و ناکازاکی را از نظر ویرانی و رنج انسانی بی پیشینه خواند، اما مشخص نکرد چه کسی مقصر است.
در 30 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یادآور شد، که ایالات متحده تنها کشوری در جهان است که از سلاح‌های هسته‌ای استفاده می‌کند و به این ترتیب یک سابقه ایجاد کرده است. در عین حال، وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که مسکو کسی را با سلاح هسته‌ای تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала