به مسافران بالی ورقه در مورد قوانین رفتار در جزیره داده خواهد شد

CC BY-SA 2.0 / Tim Snell / We're not awake yetPura Penataran Agung Lempuyang, Бали
Pura Penataran Agung Lempuyang, Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2023
عضو شوید
به خارجی هایی که به بالی می آیند ورقه در مورد قوانین رفتار در جزیره داده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، آنگیات ناپیتوپولو، رییس قوه قضاییه و حقوق بشر بخش بالی اندونزیا، در بیانیه‌ای گفت: به خارجی‌هایی که وارد بالی می‌شوند، ورقه با عنوان "بایدها و نبایدها" حاوی قوانین رفتاری در جزیره داده می‌شود.
به بیانیه ناپیتوپولو از پورتال اندونزیایی دتیک استناد می کند: "هنگامی که این برگچه ها را تکمیل کردیم، آنها را به مقامات مهاجرت تحویل خواهیم داد. همه چیز به این صورت پیش می‌رود: یک خارجی در فرودگاه بین‌المللی دنپاسار فرود می‌آید، یک افسر مهاجرت از او به بالی استقبال می‌کند و ورقه را در پاسپورت آن خارجی می‌گذارد."
به گفته این رئیس، روش جدیدی برای انتشار اطلاعات به "پرهیز از ارتباط کلامی" با گردشگران کمک می کند. ناپیتوپولو افزود که دولت شهر بالی و وزارت گردشگری اندونزیا بارها در مورد محتوای ورقه بحث کرده اند، اما کار هنوز کامل نشده است.
Утро в Убуде, Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2023
شهردار بالی پیشنهاد کرد تا برای صد سال از گردشگری جمعی دست بکشیم
این مقام مسئول گفت: "الان (ورقه) هنوز آماده نیست. هنوز در مرحله نهایی شدن است. چندی پیش علاقه مندان را جمع آوری کردیم و در مورد محتوای آن مناظره داشتیم."
پیشتر گزارش شده بود که مقامات بالی بیلبوردهایی را در امتداد جاده ها نصب کرده اند که روی آن نوشته هایی به زبان روسی وجود دارد که به گردشگران درباره عواقب کار در اندونزیا با ویزای توریستی هشدار می دهد. به گفته دفتر بالی وزارت دادگستری و حقوق بشر اندونزیا، مقامات این جزیره تفریحی زبان روسی را برای استفاده در بیلبوردهای توریستی انتخاب کرده اند، زیرا این زبان برای اروپای شرقی جهانی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала