تثلیث "آندری روبلف" به کلیسای ارتدکس روسیه بازگشت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и министр обороны РФ Сергей Шойгу во время посещения главного храма Вооруженных Сил
Президент РФ Владимир Путин и министр обороны РФ Сергей Шойгу во время посещения главного храма Вооруженных Сил - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
نماد آندری روبلوف "تثلیث" به کلیسای ارتدکس روسیه بازگردانده شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین فرمان بازگرداندن نماد تثلیث "اثر آندری روبلف" را به کلیسای ارتدکس روسیه توشیح کرد.
در این نشریه آمده است: "در پاسخ به درخواست‌های متعدد مؤمنان ارتدوکس، رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه تصمیم گرفت که این نماد به مدت یک سال برای عبادت عمومی در کلیسای جامع مسیح منجی به نمایش گذاشته شود و پس از آن در مکان تاریخی در تثلیث مقدس سرگیوس لاورا قرار خواهد گرفت".
Наместник Киево-Печерской лавры митрополит Павел (Лебедь) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
دَر کلیسا جامع کیف-پچرسک به روی مؤمنان ارتدوکس بسته شد
رئیس شورای ایلخانی برای فرهنگ، متروپولیتن تیخون (شوکونوف) پسکوف و پورخوف، در گفتگو با اسپوتنیک زمان برگزاری نمایشگاه تثلیث را مشخص نکرد. به گفته وی، باید با احراز الزامات موزیم، شرایط لازم و آماده سازی شمایل را فراهم کرد.
"تثلیث" یکی از نمادهای بازمانده از نویسندگی آندری روبلف است. ممکن است این کلیسای در حدود سال 1410 برای کلیسای اصلی چوبی ترینیتی یا در 1425-1428 ساخته شد. سال گذشته، این نماد در یک مکان تاریخی - Trinity-Sergius Lavra - برای 600 سالگرد به دست آوردن یادگارهای سنت سرگیوس رادونژ به نمایش گذاشته شد. او با تمام احتیاط های لازم و تحت نظارت نمایندگان گالری دولتی ترتیاکوف به صومعه انتقال گردید و در آنجا نگهداری شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала