- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوشیلین: نیروهای مسلح اوکراین در سراسر خط مقدم فعال شده اند

© Sputnik / إيغور ماسلوف /  مراجعه به بانک تصاویر دينيس بوشيلين
دينيس بوشيلين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهوری خلق دونتسک، از فعال شدن نیروهای اوکراینی در سراسر خط مقدم خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست جمهوری خلق دونتسک گفت، که نیروهای اوکراینی در همه ای خط تماس افزایش یافته اند.
Украинские военные на линии разграничения в Донбассе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن 200 سرباز اوکراینی در جنوب دونتسک
رئیس منطقه گفت: این هنوز ضد حمله ای نیست که زیاد درباره آن صحبت می شود، می بینیم که دشمن تلاش می کند مواضع ما را بررسی کند و در برخی مناطق تلاش می کند تا به صورت قدرتمند شناسایی انجام دهد.
او تاکید کرد، که مقامات جمهوری خلق برای چنین تحولی از رویدادها آماده می شوند، وضعیت در برخی مناطق پیچیده تر شده است، اما به طور کلی زیر کنترل است.
پوشیلین درباره ای وضعیت آرتموفسک گفت، که "مطمئناً بهبودهایی وجود دارد." سرپرست جمهوری خلق دونتسک در پایان گفت: "واحدهای گروه واگنر در حال پیشروی هستند و "آزادسازی شهر را به نتیجه منطقی خود می رسانند".
یادآوری می کنیم، که ضد حمله قریب الوقوع ارتش اوکراین بارها در کیف و غرب اعلام شد. یکی از مسیرهای حمله منطقه زاپروژیا نام دارد که هدف آن رسیدن به سواحل دریای آزوف به منظور قطع کریدور زمینی به کریمه است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آینده را زیر نظر دارد و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала