مدیرعامل نامزد توییتر از سمت خود از ان‌بی‌سی یونیورسل کناره گیری کرد

© AP Photo / Richard DrewЛоготип Twitter
Логотип Twitter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2023
عضو شوید
ایلان‌ماسک رسمأ خانم لیندا یاکارینو را جاگزین خود به حیث مدیر عامل شبکه اجتماعی تویتر اعلان کرد و همزمان خانم لیندا از سمت خود در شرکت رسانه‌ای ان‌بی‌سی یونیورسل کناره گیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس وب سایت این شرکت، نامزد احتمالی توییتر برای مدیرعاملی تویتر خانم لیندا یاکارینو از سمت مدیر فروش شرکت رسانه ای ان‌بی‌سی یونیورسل کناره گیری کرده است.
دفتر مطبوعاتی اعلام کرد: ان‌بی‌سی یونیورسیل خروج فوری لیندا یاکارینو از این شرکت را اعلام کرده است.
قابل ذکر است، مارک مارشال، رئیس بخش فروش تبلیغات و مشارکت مشتری به طور موقت جایگزین او در ان‌بی‌سی یونیورسل خواهد شد.
پیش از این، ایلان ماسک، مالک توییتر اعلام کرده بود که تا چند هفته دیگر از سمت مدیرعاملی این شبکه اجتماعی کناره‌گیری می‌کند و قبلاً جانشینی برای این جایگاه خود پیدا کرده بود، اما نامی از او نبرد. این واقعیت که یاکارینو می تواند جانشین خوبی ایلان ماسک به این شبکه اجتماعی باشد در وال استریت ژورنال توضیح داده شده است.
رمز وای فای جهانی افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
ماسک مدیر عمومی جدید برای توییتر استخدام کرد
در دسمبر 2022، ماسک اعلام کرد که به دنبال یک مدیرعامل جدید توییتر است. به گفته وی، تغییرات پرسونلی برای کاهش زمان اختصاص داده شده به مدیریت شرکت ضروری است. در 19 دسمبر، این میلیاردر رای گیری در مورد اینکه آیا باید به رهبری شرکت ادامه دهد یا نه، راه اندازی کرد.
او در توضیحات قول داد که به نتایج رای گیری "عمل" کند. در نتیجه، اکثریت (57.5٪) از 17.5 میلیون کاربر توییتر که رای دادند، به استعفای او موافق بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала