کنستانتینوف: غرب نیروهای اوکراینی را به قتل عام سوق می دهد

© Sputnik / Taras LitvinenkoПредседатель Государственного Совета Крыма Владимир Константинов на церемонии запуска в Крыму нового мобильного оператора "Крымтелеком"
Председатель Государственного Совета Крыма Владимир Константинов на церемонии запуска в Крыму нового мобильного оператора Крымтелеком - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2023
عضو شوید
رئیس پارلمان کریمه می گوید که حمله متقابل اوکراین منجر به یک به تراژدی عظیم خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر کنستانتینوف، رئیس پارلمان کریمه می گوید حمله متقابل به سواحل دریای آزوف، که توسط کی‌یف اعلام شده است، یکی از بزرگترین ماجراجویی‌های غرب خواهد بود که منجر به تراژدی عظیم برای اوکراین خواهد شد.
او افزود: "این یکی از بزرگترین ماجراجویی های غرب خواهد بود به عنوان بخشی از راه حل اختلافات اوکراین انجام می شود، این منجر به کشته شدن شماری زیادی نظامیان اوکراینی ویک تراژدی عظیم خواهد شد".
Здание Белого дома в Вашингтоне за забором - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2023
واکنش امریکا در مورد عرضه موشک های "سایه طوفان" بریتانیا به اوکراین
به گفته آقای کنستانتینوف، غرب نیروهای اوکراینی را به کشته می دهند.
این سخنان در حالی بیان می شود که چندی پیش ولودیمیر زلنسکی گفته بود که اوکراین برای شروع یک ضد حمله به زمان بیشتری نیاز دارد، حالا نیز می تواند حمله کند اما شماری زیادی را از دست می دهد.
وزارت خارجه روسیه نیز تاکید کرد که کشورهای غربی خواستار ادامه عملیات تهاجمی کیف در مناطق جدید روسیه اند، چنین طرح هایی محکوم به شکست است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала