توافق در مورد آتش بس بین طرف‌های فلسطین و اسرایل

© AP Photo / Majdi MohammedПалестинцы размахивают национальными флагами во время акции протеста против нормализации отношений между Объединенными Арабскими Эмиратами и Бахрейном с Израилем
Палестинцы размахивают национальными флагами во время акции протеста против нормализации отношений между Объединенными Арабскими Эмиратами и Бахрейном с Израилем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2023
عضو شوید
تلویزیون مصر گزارش داد که طرف‌های اسرائیلی و فلسطینی توافق کردند که آتش‌بس را از ساعت 10 شب شنبه اعلام کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل شبکه تلویزیونی مصری اکسترا نیوز، گروه های فلسطینی مستقر در نوار غزه و اسرائیل بر سر آتش بس متقابل از ساعت 10:00 به وقت محلی توافق کردند.
به گفته وی، این توافق با میانجیگری فعال قاهره حاصل شده است.
این شبکه گفت: "طرف های فلسطینی و اسرائیلی توافق کردند که از ساعت 22 امشب آتش بس کنند. پیش از این شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داده بود که اسرائیل پیشنهاد جدید مصر و دیگر میانجی ها برای توقف عملیات در نوار غزه را رد کرده است."
عملیات نظامی "سپر و تیر" نظامیان اسرائیلی برای انفجار و از بین بردن قومندانی و زیرساخت های گروه جهاد اسلامی در نوار غزه از سه شنبه شب آغاز شد. در این مدت حدود یک هزار راکت به سمت اسرائیل شلیک شد. در نتیجه این حملات، ظربه به ساختمان های مسکونی نیز ثبت شده که منجر به کشته شدن یک اسرائیلی و چند تن زخم برداشتند. در عین حال اسرائیل با حمله به چند صد هدف رادیکال در محاصره پاسخ داده. بر اساس آخرین گزارش ها، 33 فلسطینی از جمله چند تن از قومندان‌های بلندپایه جهاد اسلامی در زیر گلوله باران رژیم صهیونیستی از بین رفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала