کیم به پوتین: روسیه در نبرد با امپریالیسم پیروز می شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на официальном приеме от имени президента РФ в честь председателя Госсовета Корейской Народно-Демократической Республики Ким Чен Ына после переговоров в кампусе ДВФУ во Владивостоке
Президент РФ Владимир Путин на официальном приеме от имени президента РФ в честь председателя Госсовета Корейской Народно-Демократической Республики Ким Чен Ына после переговоров в кампусе ДВФУ во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2023
عضو شوید
رئیس جمهور کوریای شمالی در پیام شاد باد به رئیس جمهور روسیه وعده پیروزی مسکو بر دشمنان را داد و گفت، که روسیه در حال نبرد با امپریالیسم است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، رئیس کوریای شمالی در پیام شاد باد به رئیس جمهور روسیه به مناسبت "روز پیروزی" وعده برتری روسیه بر دشمنان را داد.
یونایتدپرس به نقل از "خبرگزاری دولتی کوریای شمالی" "کیم جونگ اون" رئیس کوریای شمالی در پیام تبریکی به "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهو روسیه گفت که روسیه بر "نیروهای متخاصم" پیروز خواهد شد.
کیم در این نامه ابراز امیدواری کرد که مردم مستحکم روسیه همه چالش‌ها و تهدیدهای دشمن را از بین خواهند برد. کیم افزود، که روسیه مبارزه‌ای مقدس را برای تحقق عدالت بین المللی و دفاع از صلح جهانی برابر اقدامات خودسرانه و خودسرانه امپریالیست انجام داده است.
نشست تاریخی پوتین و کیم جونگ اون در روسیه به روایت تصویر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2019
چندرسانه ای
نشست تاریخی پوتین و کیم جونگ اون در روسیه به روایت تصویر
کوریای شمالی در بحبوحه نبرد روسیه با اوکراین روابط خود را با این کشور تقویت کرده است. چندی پیش، "سین هونگ‌چول" سفیر کوریای شمالی در مسکو گفت، که پیونگ‌یانگ خواستار تقویت همکاری‌ها با روسیه برای مقابله با اقدامات ثبات‌زدای آمریکا در شرق آسیا است.
سفیر کوریای شمالی با بیان اینکه صلح در شبه‌جزیره کره حاصل نمی‌شود مگر تا زمان خروج نظامیان آمریکا از منطقه، تاکید کرد که واشنگتن مسئول بی‌ثباتی و تنش در شرق آسیا است.
وی در این‌باره توضیح داد:‌ "رزمایش‌های آمریکا و کره جنوبی، تمرین آماده‌شدن برای جنگ با کوریای شمالی است و اثبات می‌کند که آمریکا مسئول بی‌ثباتی اوضاع است. ما می‌خواهیم همکاری‌ها بین کره شمالی و روسیه را افزایش دهیم تا با این تهدید مشترک آمریکا مقابله کنیم".
رسانه‌های کوریای شمالی به تازگی گزارش کردند که ایالات متحده و کره جنوبی جنگ اتمی علیه پیونگ یانگ را به واقعیت تبدیل می‌کنند.
خبرگزاری دولتی کوریای شمالی که معمولا نقطه نظرات دولت این کشور را پوشش می‌دهد در تفسیری با انتقاد از سفر "یون سوک یول" رئیس جمهور کوریای جنوبی به ایالات متحده نوشت، پیشنهاد افزایش عملی بازدارندگی گسترده توطئه علیه کره شمالی است.
این منبع خبری نوشت، واشنگتن و سئول برای استقرار زیردریایی‌های هسته ای آمریکا در کوریای جنوبی توافق کرده‌اند. این بخشی از توافق جدید میان آمریکا و کوریای جنوبی است که طبق آن، واشنگتن متعهد شده از سئول در برابر هر گونه تهدید هسته ای از جانب همسایه شمالی آن کشور حمایت کند، مشروط بر آنکه سئول رأساً اقدام به توسعه سلاح‌های هسته‌ای نکند.
در ادامه این تفسیر آمده است: "این کاملا مشابه توطئه جنگ هسته ای خطرناک با ادعای تامین امنیت است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала