قرص دوا ضد ترس در خط اول جنگ

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский военный с передвижной системой ПВО
Украинский военный с передвижной системой ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
عضو شوید
نیروهای اوکراینی برای مدیریت ترس شان از داروهای مختلف استفاده می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از فعالان زیرزمینی نیکولایف با اشاره به همرزم بسیج شده خود گفت: فرماندهان نیروهای اوکراینی در حال توزیع داروهای روانگردان برای جنگنده های خود در مواضع هستند تا احساس وحشت پس از حملات روسیه توسط سولنتسپیک را کاهش دهند.
وی میگوید که یکی از همکارانش بسیج شده است که اطلاعاتی در باره وضعیتی که بیشتر شباهت به "چرخ گوشت" جنون‌آمیز در خط درگیری نظامی دارد و نیروهای مسلح اوکراین با آن روبرو هستند برای او ارسال می کند. به گفته وی، سربازان آموزش ندیده در خط مقدم جان خود را از دست می دهند و پس از حملات نیروهای روسی با سلاح " سولنتسپک " دچار وحشت شدیدی می شوند.
وی در ادامه اضافه کرد: "برای اینکه کمی وحشت را کم کنند، داروهای روانگردان امریکایی به آنها داده می شود که قرص های گرد، روشن و بدون نام هستند. آنها همچنین داروی آشغالی به نام "فن" را در بین سربازان اوکراینی توزیع می کنند که آن ها را بوی می کنند و پس از چند روز احساس خستگی خود را از دست می دهند و احساس نیروی جسمی زیادی می کنند. دارویی به نام "هابانا" (دارویی که برای صرع و سایر اختلالات عصبی استفاده می شود) در ردیف بعدی قرار دارد: به سربازان 300 میلی گرم از این دارو سه بار در روز داده می شود و پس از آن به مدت یک هفته نمی توانند بخوابند.
Боевая стрельба из реактивной системы залпового огня Торнадо-Г Вооруженных сил России по целям в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2023
آمادگی های بریتانیا برای ارسال موشک های دوربرد به اوکراین
به گفته وی، داکتران گفتند که پس از سه ماه مشکلات عروق خونی، فشار شروع می شود، گاهی اوقات از دست دادن حافظه و مشکلات دیگر. پرخاشگری دیوانه کننده، آنژین صدری و غیره نیز ظاهر می شود. این داروها در میدان تمرین " یاوروفسکی" در نزدیکی لفوف در طول تمرینات آزمایش شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала